افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

گزارش سایت کشتی داغستان از شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران

  • کد خبر : 337719
گزارش سایت کشتی داغستان از شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران

سایت کشتی داغستان روسیه در گزارشی به آغاز اولین لیگ کشتی ایران اشاره کرد. خبرگزاری میزان – به گزارش سایت کشتی داغستان: لیگ کشتی ایران از هفته آینده آغاز می شود. این مسابقات پرطرفدار تیمی بیش از 20 سال است که برگزار می شود و کشتی گیران داغستانی همیشه حضور دارند. این فصل نیز مانند […]

سایت کشتی داغستان روسیه در گزارشی به آغاز اولین لیگ کشتی ایران اشاره کرد.

خبرگزاری میزان – به گزارش سایت کشتی داغستان: لیگ کشتی ایران از هفته آینده آغاز می شود. این مسابقات پرطرفدار تیمی بیش از 20 سال است که برگزار می شود و کشتی گیران داغستانی همیشه حضور دارند. این فصل نیز مانند سال های اخیر باشگاه های ایرانی به حضور کشتی گیران داغستانی علاقه نشان داده اند.

طبق آیین نامه هر تیم می تواند در یک مسابقه سه کشتی گیر خارجی را به میدان بفرستد. قرار است اعضای تیم المپیک ایران در این رقابت ها حضور داشته باشند. علاوه بر این، تیم ها نمی توانند بیش از سه المپیکی در تیم داشته باشند. علاوه بر این، تعداد کل خارجی ها و ورزشکاران المپیکی در یک تیم نباید از پنج شرکت کننده در مسابقات تجاوز کند.

امسال 8 باشگاه برای قهرمانی لیگ به رقابت می پردازند. آنها طبق فرمول سنتی به رقابت خواهند پرداخت: در مرحله مقدماتی در دو گروه، که در سیستم رفت و برگشت، خانگی و خارج از خانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و سپس دو تیم برتر از هر گروه در شهری به مصاف هم خواهند رفت. آنها برای کسب مقام اول و سوم در مرحله نیمه نهایی و مسابقات به مبارزه ادامه خواهند داد.

دو باشگاه بانک شهر قهرمان قهرمان سال های اخیر و شرکت سایپا نماینده یکی از دو خودروساز مطرح ایران از قهرمانان این رقابت ها محسوب می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.