افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

گل توپخانه دو ایرانی در امارات و درخشش پدیده لیگ ایران در روسیه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 337660
گل توپخانه دو ایرانی در امارات و درخشش پدیده لیگ ایران در روسیه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال در بسیاری از نقاط جهان آغاز شده و لژیونرهای ایرانی در تلاش هستند تا در اولین دیدارهای فصل جدید عملکرد موفقی داشته باشند. شهریار مغانلو در هفته گذشته در بین لژیونرهای ایرانی به عنوان بازیکنی که به تازگی به اتحادیه کولبا پیوسته عملکرد موفقی داشت. سردار آزمون نیز […]

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال در بسیاری از نقاط جهان آغاز شده و لژیونرهای ایرانی در تلاش هستند تا در اولین دیدارهای فصل جدید عملکرد موفقی داشته باشند.

شهریار مغانلو در هفته گذشته در بین لژیونرهای ایرانی به عنوان بازیکنی که به تازگی به اتحادیه کولبا پیوسته عملکرد موفقی داشت. سردار آزمون نیز به عنوان یکی از مهره های کلیدی شباب الاهلی ایفای نقش کرد و احمد نوراللهی با هت تریک توانست قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.

آتش بازی مقانلو و قیدی

تیم فوتبال اتحاد کلبه در اولین دوره از هجدهمین دوره مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی به مصاف تیم العین رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. در این دیدار مهدی قیدی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.

شهریار مغانلو بازیکن تازه وارد اتحاد کلبا از سپاهان کار خود را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 46 وارد زمین شد در حالی که بازی 3 بر صفر به سود سود العین بود، مهدی قیدی به تیم گل اول خود و مغانلو کمک کرد. در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی دروازه العین را باز کرد اما فرصتی برای تساوی نبود.

سردار آزمون دوباره گل می زند

سردار آزمون پس از پایان قراردادش با شباب الاهلی خیلی زود فرصت بازی پیدا کرد. این مهاجم در مرحله پلی آف لیگ الیت آسیا مقابل سپاهان به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و به خوبی درخشید و یک گل حیاتی برای تیمش به ثمر رساند. پس از آن در دومین دیدار پلی آف مقابل الغرافه قطر وارد زمین شد و این دیدار با شکست شباب به پایان رسید و این تیم راهی لیگ قهرمانان آسیا 2 شد.

اما شباب الاهلی در اولین دوره از هجدهمین دوره مسابقات جام بانک های اسلامی ابوظبی به مصاف عجمان رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد. سردار آزمون از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 71 بازی را ترک کرد.

سعید عزت اللهی لژیونر شباب الاهلی به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت.

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی که در لیگ ستارگان قطر و تیم شمال بازی می کند در سه هفته ابتدایی لیگ برای تیمش به میدان رفت. الشمال در هفته اول به مصاف السد رفت و 2-1 پیروز شد. ابراهیمی از ابتدای این دیدار در ترکیب تیمش حضور داشت.

شمال در هفته دوم به مصاف ام صلال رفت و این دیدار با برتری 3 بر 2 به سود ام صلال به پایان رسید. امید ابراهیمی در این دیدار کاملا بازی کرد.

در هفته سوم الشمال میزبان قطر بود که این دیدار با شکست یک بر صفر الشمال به پایان رسید. ابراهیمی در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش بود.

دو گل توپخانه ایران در امارات و درخشش پدیده لیگ ایران در روسیه

هت تریک احمد نورالهی

تیم الوحده امارات که احمد نورالله در آن حضور دارد، هفته گذشته مشغول دیدارهای تدارکاتی بود. الوحده در آخرین دیدار تدارکاتی به مصاف اف دو رفت. گلف امارات 5-0 پیروز شد. نوراللهی در این دیدار 3 گل برای تیمش به ثمر رساند.

الوحده پیش از این به مصاف “الجزیره” رفته بود و 2 بر صفر پیروز شد. گل اول این دیدار با پاس گل احمد نورالله به ثمر رسید.

محمدرضا آزادی

محمدرضا آزادی که به تازگی به تیم العروبه امارات پیوسته است اولین بازی خود را برای تیمش انجام داد. در اولین مرحله از مرحله یک شانزدهم جام بانک اسلامی ابوظبی، تیم العربه به مصاف النصر امارات رفت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

محمدرضا آزادی در این دیدار 78 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

دوئل ایرانیان روسیه

در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ به مصاف روستوف رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود اورنبورگ به پایان رسید.

تیم روستوف در این دیدار محمد محبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

تیم اورنبورگ در این دیدار از ابتدا روی محمد قربانی و سعید سحرخائزان حساب باز کرد. گل اول اورنبورگ با پاس گل سعید سحرخائزان به ثمر رسید.

دو گل توپخانه ایران در امارات و درخشش پدیده لیگ ایران در روسیه

محمدجواد حسین نژاد

محمدجواد حسین نژاد که به تازگی به تیم تازه صعود کرده دینامو ماخاچ قلعه ملحق شده است در اولین حضور خود در لیگ روسیه عملکرد موفقی داشت و در یکی از دیدارهای هفته پنجم مقابل احمد گروژنی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و گلزنی کرد. او در دقیقه 87 تک گل تیمش را به ثمر رساند تا 3 امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

مهدی طارمی

تیم فوتبال اینتر در هفته اول سری آ ایتالیا به مصاف جنوا رفت و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. مهدی طارمی در این بازی از روی نیمکت شروع کرد و در دقیقه 75 به میدان آمد و در گل دوم اینتر تاثیرگذار بود و اینتر را 2-1 پیش انداخت. اما جنوا در ثانیه های پایانی بازی گل تساوی را به ثمر رساند تا تاثیر طارمی خنثی شود.

محرمی تمرینات انفرادی را آغاز کرد

با گذشت حدود شش ماه از مصدومیت شدید رباط صلیبی صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دیناموزاگرب کرواسی به تمرینات تیمی بازگشت و تمرینات انفرادی خود را از سر گرفت.

صادق محرمی در اواسط جام ملت های آسیا و در دیدار مقابل امارات از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و پس از عمل جراحی از شش ماه پیش تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است.

الهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بلژیک تک گل تیمش را در شکست 4-1 وسترلو مقابل خنت به ثمر رساند.

این بازیکن 23 ساله در هفته اول مقابل سرکل بروژ یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند. صیادمنش در هفته سوم نیز مقابل رویال یونیون گلزنی کرد.

دو گل توپخانه ایران در امارات و درخشش پدیده لیگ ایران در روسیه

شهاب زاهدی

در یکی از دیدارهای روز بیست و هفتم لیگ برتر ژاپن، آویسپا فوکوئوکا میزبان آلبیرکس نیگاتا بود و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید.

شهاب زاهدی، لژیونر ایرانی آویسپا در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 55 در حالی که تیمش با گل دقیقه 49 عقب افتاده بود، وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

احسان حاجی صفی

در بازی برگشت مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا، تیم آاک آتن به مصاف نوا ارمنستان رفت و یک بر صفر پیروز شد اما با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و از مرحله پلی آف حذف شد.

احسان حاجی صفی در دقیقه 70 این بازی برای آاک وارد زمین شد.

این تیم در هفته اول لیگ یونان موفق شد در حضور بازیکن ایرانی خود سه بر صفر اوفی را شکست دهد.

میلاد محمدی

میلاد محمدی که فصل گذشته در تیم فوتبال آدنا دمیراس اسپور حضور داشت از این تیم جدا شد و به پرسپولیس پیوست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.