افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

گاریدو: از کسب یک امتیاز راضی هستم/ باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 337581
گاریدو: از کسب یک امتیاز راضی هستم/ باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم اما فکر می کنم تراکتورسازی در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بر بازی مسلط بود. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از دیدار تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی را خیلی خوب […]

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم اما فکر می کنم تراکتورسازی در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بر بازی مسلط بود.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از دیدار تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در این دقایق شخصیت خود را نشان دادیم. بازیکنان برای پیروزی به زمین رفتند و من شروع بازی را دوست داشتم. یک پرتاب آزاد از آرونوف و یک بازی مشابه دیگر داشتیم که وارد دروازه نشد. من فکر می کنم تساوی 0-0 در نیمه اول یک نتیجه عادلانه بود.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم را کنترل کرده بود، گفت: این تیم حملات بیشتری روی دروازه ما داشت و در مقاطعی از بازی خارج می شدیم. در صحنه گل تراکتورسازی حمایت خوبی نداشتیم و وقتی یک تیم گل می زند، کار سختی دارد. سپس سروش رفیعی برکنار شد. نکته مهم و مثبت کار این بود که با این شرایط همه فکر می کردند ما می بازیم، اما ما خیلی خوب کار کردیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه توانایی بازگشت را در شاگردانش ایجاد کرده است، گفت: ما چهار مهاجم آرونوف، علیپور، احمدزاده و سعید صادقی داشتیم و می توانستیم گل بزنیم. پورعلیگنجی را که بازیکن مهمی در ضربات ایستگاهی است، آوردیم و فکر می کردیم در این ضربات حرکت مثبتی داشته باشیم.

گاریدو با تمجید از گلزن پرسپولیس خاطرنشان کرد: ایوب المود که داور خوبی است از روی یک ضربه کرنر گل تساوی را به ثمر رساند. این اتفاق به خاطر سختی که همه در بازی احساس می کردند و همچنین به دلیل اخراج یک بازیکن باعث خوشحالی ما می شود. ما همیشه می خواهیم برنده شویم، اما وقتی نمی توانیم در چنین مسابقه ای پیروز شویم، یعنی باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنیم. ما این احساس را تقویت کردیم و تیم تا آخرین لحظه جنگید.

وی با بیان اینکه جنگندگی شاگردانش به دلیل پوشیدن پیراهن پرسپولیس است، تصریح کرد: بازیکنان با روحیه ای که دارند تا آخرین لحظه می جنگند. نکته مثبت در مورد تیم این است که آنها در لحظات سخت واکنش نشان دادند. این بخش مثبت کار است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از تساوی راضی است یا خیر، گفت: همیشه به دنبال پیروزی هستیم و در این دو هفته می توانستیم شش امتیاز اضافه کنیم. در بازی قبل باید سه امتیاز را می گرفتیم و بیشتر تلاش می کردیم. از کسب دو امتیاز در دو هفته گذشته راضی نیستم و باید حداقل چهار امتیاز را می گرفتیم. بازی با تراکتور جو متفاوتی نسبت به هفته قبل داشت و کاملا رقابتی بود.

گاریدو با اشاره به اهمیت حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه تصریح کرد: رقیب گاهی در این فضا کار کوچکی انجام می دهد که آن را بزرگ جلوه می دهد. کارهایی را هم انجام می دهیم که نشان داده نمی شود. گاهی اوقات یک توپ را در منطقه خودمان از دست می دهیم و سناریویی ایجاد می شود که انگار اتفاق بزرگی افتاده است. طرفداران تاثیرگذارترین عامل در یک بازی در جهان هستند.

وی با بیان اینکه پرسپولیسی ها باید نقاط ضعف خود را اصلاح کنند، خاطرنشان کرد: اگر در دو هفته همه چیز عالی بود دیگر ارزشی برای کارمان قائل نبودیم. ترکیب تیم تقویت شده و بازیکنان به تیم اضافه می شوند. امروز هم مسابقه می دهیم و این مسابقات را به تیم پرسپولیس تبریک می گوییم. می خواهیم برنده شویم و اشتباهات بازی امروز را آنالیز و اصلاح خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در سخت ترین لحظه بازی را پس گرفتیم که شکست خورده بودیم، گفت: صحبت از توانایی بازیکنانمان در رقابت است؛ آن هم با حضور چهار بازیکن هجومی و یک بازیکن کمتر رقیب .

گاریدو به استقبال گرم هواداران تراکتور از بازی با پرسپولیس اشاره و خاطرنشان کرد: جو بسیار خوبی حاکم بود و بازی در این جو بسیار خوب است. این جو همیشه چشمگیر است و شرایط همیشه به نفع تیمی است که در خانه با این جمعیت بازی می کند. در این شرایط می دانید که با شرایط سختی روبرو هستید و باید سه بار بجنگید.

وی درباره موقعیت های متعدد گلزنی تراکتورسازی گفت: قسمت هایی بود که عملکرد خوبی نداشتیم و قسمت هایی بود که خوب کار کردیم. در نهایت نتیجه و هر اتفاقی که در مسابقه رخ داد را تحلیل می کنیم. تراکتور روی ضربه ایستگاهی گل زد و ما روی ضربه ایستگاهی گل زدیم. این اتفاق در دیدار دو تیم بزرگ با فشار و تنش زیاد رخ می دهد.

سرمربی پرسپولیس گفت: در برخی مواقع حریف می تواند بهتر باشد و در برخی مواقع ما می توانیم بهتر باشیم و گلزنی می تواند این را تغییر دهد. در نیمه اول چند موقعیت برای گلزنی داشتیم و اگر توپ را خوب می زدیم به گل می رسیدیم و شرایط بازی تغییر می کرد. تراکتور گل زد و ما هم گل زدیم.

گاریدو در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود پرسپولیس پس از اخراج سروش رفیعی از زمین بازی توانست گلزنی کند و بازی را ترک کند، گفت: نمی دانم چه بگویم. این نظر شماست.

وی در خصوص انتقادات به عملکرد سروش رفیعی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: این یکی از مشکلات فوتبال است. باید در زمین بازی از فوتبال صحبت کرد و از آن لذت برد. مکالمات در اینستاگرام و توییتر را فراموش کنید. فوتبال داخل سالن است.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت تیمش از هواداران خانگی به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر گفت: به نظر شما کدام گزینه را ترجیح می دهم؟ بازی خارج از خانه یا بازی در خانه با هواداران زیاد؟ ترجیح می دهم در خانه و در ورزشگاهی پر از تماشاگر بازی کنم. با این حال، نمی توانم تصمیم بگیرم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.