افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پیروانی: باید دوربین های VAR بیشتر شود/ تساوی عادلانه بود – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 337511
پیروانی: باید دوربین های VAR بیشتر شود/ تساوی عادلانه بود – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

مربی تیم فوتبال پرسپولیس نگران است مسئولان برگزاری مسابقات لیگ تعداد دوربین های داوری را افزایش دهند تا تصمیمات داوران بهتر شود. افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم زحمت کشیدند، جو خوبی بود با این همه هوادار […]

مربی تیم فوتبال پرسپولیس نگران است مسئولان برگزاری مسابقات لیگ تعداد دوربین های داوری را افزایش دهند تا تصمیمات داوران بهتر شود.

افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم زحمت کشیدند، جو خوبی بود با این همه هوادار و به نظرم تساوی عادلانه بود. .

رفیعی در خصوص صحنه اخراج سروش از زمین گفت: صحنه را در رختکن دیدیم. فکر می کنیم اگر قرار است بازی زیر نظر داوری ویدیویی برگزار شود باید با دوربین های بیشتری این کار را انجام دهند. تصمیم را داور گرفته بود اما دوست دارم با دوربین های بیشتر و با کیفیت بهتر این کار را انجام دهم.

باشگاه تراکتورسازی به موضوع سهمیه زیر 21 سال اعتراض کرد، آیا باشگاه پرسپولیس در این زمینه موافق است یا مخالف؟ مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حالا مثلا میلاد محمدی و امید عالیشاه از این لیست باید به سکوها اعزام شوند. تمام تلاش برای بهبود شرایط تیم های امید و پایه است. فکر می کنم می شد تصمیمات بهتری گرفت و تعداد بزرگسالان افزایش پیدا کرد.

پیروانی با بیان اینکه پس از اخراج سروش رفیعی به همراه سیدجلال حسینی نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند، گفت: ما به تصمیم و نظر داور احترام می گذاریم. امیدوارم کارشناسان بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند.

وی در خصوص شرایط داوری پس از استفاده از داوری تصویری، تاکید کرد: شرایط بسیار بهتر شده است. داوران واقعا سخت کار می کنند. امیدوارم تمامی مسابقات زیر نظر کمک داور ویدیویی باشد و عدالت رعایت شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)