افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

مدیران در نقاط مختلف استان بوشهر حضور دارند و پاسخگوی مردم هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 337471
مدیران در نقاط مختلف استان بوشهر حضور دارند و پاسخگوی مردم هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر اکبر porat وی پنجشنبه شب در نشست خبرنگاران با اشاره به تدارک برنامه های ویژه هفته دولت اظهار داشت: در این هفته علاوه بر افتتاح و آغاز اجرای طرح ها، برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده است. وی از حضور استاندار و روسای دستگاه های اجرایی در محل […]

به گزارش خبرنگار مهر اکبر porat وی پنجشنبه شب در نشست خبرنگاران با اشاره به تدارک برنامه های ویژه هفته دولت اظهار داشت: در این هفته علاوه بر افتتاح و آغاز اجرای طرح ها، برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده است.

وی از حضور استاندار و روسای دستگاه های اجرایی در محل های نماز جمعه سراسر استان بوشهر خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در محل نماز جمعه برازجان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در این راستا مدیر کل سیاسی حراست و ملی به مناسبت هفته دولت در جمع مردم مومن خورموجی سخنرانی خواهد کرد.

وی به سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در اجلاس نماز جمعه بندر دیر و معاون هماهنگی امور اقتصادی در محل نماز جمعه شهرستان گناوها اشاره کرد و افزود: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی شهرستان کنگان، مدیر دفتر زنان و خانواده استانداری عالی شهرمدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی آقا او بین نماز جمعه به مناسبت هفته دولت سخنرانی می کند.

گفت: در بندر همان جهت. سیرافمدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای شبانکاره، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال بندر ریگ، مدیر کل آب منطقه ای شبانکاره، آبپاش مدیر کل تعاون، کار و تامین اجتماعی و واحد رئیس دانشگاه خلیج فارس سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرها است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش دیلم، مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس اهرم، مدیرکل ورزش و جوانان گیمناسیو، مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه در جغد سخنران قبل از نماز جمعه تعیین می شود.

porat وی با بیان اینکه مدیرکل راه و شهرسازی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه عسلویه است، گفت: خارگ بخشدار این استان در بندر امام حسن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سعدآباد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در جمع جماعت نماز جمعه این هفته سخنرانی می کند.

وی سخنران جمعه این هفته به صورت علنی در دلوار را مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اعلام کرد و اعلام کرد: مدیرکل امور مالی استانداری بوشهر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه است. آبادانمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خطیب نماز جمعه دالکی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر شهرستان ویژه سخنران بردخون قبل از خطبه های نماز جمعه تنظیم شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.