افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

امیری: باید قدردان بیرانوند باشیم/ خدا را شکر اتفاق بدی برای تراکتور نیفتاد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 337467
امیری: باید قدردان بیرانوند باشیم/ خدا را شکر اتفاق بدی برای تراکتور نیفتاد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن پرسپولیس گفت: خیلی دوست داشتم در کنار علیرضا بیرانوند باشم اما فوتبال همین است و این اتفاقات می افتد. وحید امیری پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: جو فوق العاده ای در ورزشگاه حاکم بود. امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها به‌ویژه ورزشگاه آزادی، شادی یکسانی داشته […]

بازیکن پرسپولیس گفت: خیلی دوست داشتم در کنار علیرضا بیرانوند باشم اما فوتبال همین است و این اتفاقات می افتد.

وحید امیری پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: جو فوق العاده ای در ورزشگاه حاکم بود. امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها به‌ویژه ورزشگاه آزادی، شادی یکسانی داشته باشیم و بتوانیم در کنار هواداران‌مان جشن بگیریم. بازی بسیار سختی بود، مخصوصاً زمانی که 1-0 شکست خوردیم. طبیعی بود که بی شرمانه جلو می رفتیم و به تیم خوب رانندگی فرصت می دادیم، اما باز هم خدا را شکر در روزی که ممکن بود اتفاق بدتری بیفتد، توانستیم با 10 بازیکن یک امتیاز مسابقه به دست آوریم.

وی در خصوص اینکه تیمش هنوز نتوانسته از شرایط سالن پیش فصل خارج شود، گفت: قطعا تیم ما تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته و این تمرینات همچنان ادامه دارد. قطعا اگر به این شرایط تمرینی عادت کنیم، می توانیم بازی های با کیفیت تری ارائه دهیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازی در دفاع چپ برایش سخت است، تصریح کرد: این نظر دوستانی است که همیشه در مورد دفاع چپ صحبت می کنند. گفتم به میلاد محمدی در فضای مجازی خوش آمدید یعنی بحثی نیست. اینجا باشگاهی است که باید با قلبت بازی کنی و هیچ تفاوتی وجود ندارد. سعی می کنم در هر پستی که بازی می کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم.

امیری ادامه داد: من همیشه عذرخواهی کرده ام چون شاید نتوانستم چیزی را که برای مخاطب ایده آل بود نشان دهم اما حداقل وجدانم راضی است که تمام توانم را به کار بردم. با کمک همکارانم همه چیز خوب بود. طرح حمله تراکتورسازی در جناح چپ بود و فشار بیشتری به این سمت وارد کردند. خدا را شکر توانستیم به نتیجه برسیم.

“سال گذشته تلاش کردی و علیرضا بیرانوند را به پرسپولیس برگردانی، اما امسال مقابل او بازی کردی. چه حسی نسبت به این موضوع داشتی؟” او در این باره گفت: فوتبال دیگر وجود ندارد. ما با هم زندگی کرده ایم و با هم رشد کرده ایم. وقتی علی 21 ساله بود و من 23 ساله، با هم زندگی می کردیم. دوست داشتم سال ها با هم باشیم، اما فوتبال همین است. قبلا هم گفتم از هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید قدردانی کرد و از زحماتش تشکر کرد. در 10 سال گذشته، واقعاً نمی توانید کسی را مقصر بدانید. پرسپولیس آنقدر خوب بوده که باید همیشه قدردان کمک های خدا باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)