افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

چهار آزمون سراسری روز جمعه برگزار می شود – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 337048
چهار آزمون سراسری روز جمعه برگزار می شود – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیصدر از شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی حرکت کرد. سازمان غیرانتفاعی از انتخابات سردفتر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و انتخاب اعضای جامعه مستشاران رسمی مالیاتی ایران در سال 1403 جمعه دوم شهریور […]

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیصدر از شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی حرکت کرد. سازمان غیرانتفاعی از انتخابات سردفتر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و انتخاب اعضای جامعه مستشاران رسمی مالیاتی ایران در سال 1403 جمعه دوم شهریور ماه خبر داد.

معاون آزمون های سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور افزود: فرم و برگه راهنمای شرکت در این آزمون ها از روز سه شنبه 9 مردادماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش سازمان ملی قابل مشاهده و پرینت است. ارزشیابی نظام آموزشی کشور و برای حضور در جلسه آزمون گنجانده شده است. همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه همراه با عکس الزامی است.

وی ادامه داد: 7 هزار و 319 داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1403 ثبت نام کرده اند که از این تعداد 64 درصد مرد و 36 درصد زن هستند. در 77 شهر انجام می شود.

صدر درباره آزمون اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سال 1403 نیز گفت: در این آزمون 63 هزار و 317 داوطلب ثبت نام کرده اند که 57 درصد آنها مرد و 43 درصد زن هستند. و این آزمون در 83 حوزه برگزار می شود. آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و 166 حوزه در 77 شهر برگزار می شود.

وی افزود: 32 هزار و 136 داوطلب در آزمون انتخاب سردفتر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال 1403 ثبت نام کرده اند که از این تعداد 59 درصد زن و 41 درصد مرد هستند و این آزمون در 37 حوزه امتحانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود. و 77 منطقه فرعی. در 31 شهر برگزار می شود.

نائب رئیس سازمان سنجش نظام آموزشی کشور در خصوص آزمون گزینش اعضای جامعه رسمی مشاوران مالیاتی کشور در سال 1403، اظهار داشت: 5 هزار و 486 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که 69 درصد آنها مرد و 31 درصد زن هستند. 34 حوزه امتحانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و 55 حوزه فرعی در 31 شهر برگزار می شود.

معاون سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در پایان به داوطلبان ثبت نام شده توصیه کرد جهت کسب جزئیات آگهی های منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را به دقت مطالعه کنند. اطلاعات و کامل در مورد این امتحانات.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.