افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ گونه؛ به نظر شما کدام یک برای داشتن چهره های شاداب و جذاب بهتر است؟

  • کد خبر : 33688
تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ گونه؛  به نظر شما کدام یک برای داشتن چهره های شاداب و جذاب بهتر است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رژگونه یک محصول آرایشی است که برای گونه ها استفاده می شود تا گونه ها کمی رنگ و شاداب شوند، مهم ترین سوال در این زمینه این است که چه نوع رژگونه ای برای شما مناسب است، مثلا رژگونه یا رنگ مایع دو محصول آرایشی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رژگونه یک محصول آرایشی است که برای گونه ها استفاده می شود تا گونه ها کمی رنگ و شاداب شوند، مهم ترین سوال در این زمینه این است که چه نوع رژگونه ای برای شما مناسب است، مثلا رژگونه یا رنگ مایع دو محصول آرایشی جذاب و مد روز ۱۴۰۲ هستند که عموما برای آرایش های مدرن توصیه می شوند. حال اگر از شما سوال شده است که استفاده از کدام یک از این دو محصول ممکن است راحت تر باشد یا برای شما مناسب تر باشد، باید بگوییم که بهتر است ابتدا هر کدام را جداگانه بشناسید. تینت یک محصول آرایشی است که حالت مایع دارد و برای رنگ آمیزی طبیعی لب ها و گونه ها استفاده می شود. از آنجایی که بسیاری از افراد تفاوت رنگ و رژگونه را نمی دانند، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تفاوت این دو را بهتر درک کنید. البته اولین تفاوت که از ظاهر و بسته بندی کاملا مشخص است این است که از موم، پارافین و سایر مواد شیمیایی برای تهیه رژ لب و رژگونه استفاده می شود.

این مواد باعث ایجاد حس سنگینی روی لب ها می شوند اما به دلیل بافت بسیار سبک و استفاده از ترکیبات گیاهی (رنگدانه های طبیعی میوه)، رنگ پس از استفاده روی لب ها و گونه ها کاملا سبک می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین مدل های رژگونه و نحوه استفاده از آنها آشنا شوید.

رژگونه مایع چیست و چگونه استفاده می شود؟

رژگونه مایع نسل جدیدی از رژگونه است که بر خلاف نوع معمول رژگونه که با برس استفاده می شود، برای استفاده از این مدل رژگونه نیاز به مخلوط کن زیبایی دارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ظاهر این مدل رژگونه طبیعی تر از رژگونه پودری است اما از نظر ماندگاری شبیه هم هستند و ماندگاری خوبی دارند. رژگونه مایع رنگ بیشتری نسبت به رژگونه کرم و ژله ای دارد، بنابراین پوست های تیره می توانند به راحتی این مدل را بپوشند. بهترین زمان استفاده از این مدل رژگونه قبل از زدن پنکیک یا سفت شدن پودرها است زیرا بعد از زدن پنکیک استفاده از این رژگونه باعث جابجایی پودر از روی صورت شما می شود.

تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ.

تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ.

رنگ لب و گونه؛ گونه های خود را به طور طبیعی رنگ کنید

رنگ لب و گونه یا رنگ لب، محصولی مایع یا ژل و گاهی اوقات موس است و دارای رنگدانه ای است که روی لب ها و گونه ها اعمال می شود. این رنگدانه ها برای مدت طولانی روی پوست باقی می مانند و چهره شما را زیبا و جذاب نگه می دارند. این رنگ در رنگ های مختلف از جمله قرمز، صورتی، شرابی، بنفش و غیره موجود است. به طور کلی، رنگ را می توان محصول ارتقا یافته ترکیب رژلب/براق لب در نظر گرفت، زیرا اغلب بافتی مشابه با برق لب و عملکردی مشابه رژ لب دارد، اما ماندگاری طولانی تری دارد. پیشنهاد ما به شما در صورتی که می خواهید از رنگ به عنوان رژگونه استفاده کنید Benefit Lip and Cheek Stain است زیرا این ته رنگ دارای اپلیکاتور بسیار حرفه ای و فرمولاسیون قدرتمند است.

تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ.

تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ.

تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ. استفاده از کدام ساده تر است؟

همانطور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم، رنگ و رژگونه از محصولات آرایشی مرسوم به حساب می‌آیند که می‌توانند گزینه‌های خوبی برای استفاده روزمره باشند. البته خوب است قبل از انتخاب یکی از این دو مدل تفاوت آنها را بدانید. به عنوان مثال، استفاده از رژگونه مایع راحت‌تر از رنگ‌آمیزی است، زیرا رژگونه‌ها به سرعت خشک می‌شوند و اگر کمی طول بکشد تا رژگونه را بلند کنید، رنگ‌ها مانند لک‌لک‌ها روی صورت شما می‌مانند، در حالی که رژگونه مایع اینطور نیست. بنابراین اگر در آرایش بسیار حرفه ای هستید، می توانید از tint استفاده کنید.

تفاوت بین رژگونه مایع و رنگ.

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.