افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

پزشکان شایسته احترام و احترام هستند.

  • کد خبر : 336773
پزشکان شایسته احترام و احترام هستند.

فرمانده کل سپاه در پیامی مناسب به مناسبت روز پزشک، پزشکان را شایسته تکریم و تکریم دانست و گفت: با افتخار ارزش علمی و تخصصی آنان را ارج می نهیم. اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیوسرلشکر سلامی با انتشار پیامی به مناسبت روز پزشک را به تمامی پزشکان تبریک گفت. متن پیام فرمانده کل سپاه به […]

فرمانده کل سپاه در پیامی مناسب به مناسبت روز پزشک، پزشکان را شایسته تکریم و تکریم دانست و گفت: با افتخار ارزش علمی و تخصصی آنان را ارج می نهیم.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیوسرلشکر سلامی با انتشار پیامی به مناسبت روز پزشک را به تمامی پزشکان تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باید از پزشکان تشکر کنم و به آنها بگویم که خداوند تبارک و تعالی مجاهد را در نوع خود مقامی بزرگ می‌داند و مجاهد در راه خدا مقامی دارد که یکی از درجات او درمان آن‌هاست. کسانی که در راه خدا مریض هستند، حضرت امام خمینی (ره) هستند.

اگر احساس تهدید علم، انسان و بشریت نبود، بدون شک پیشرفت هایی که امروزه در پزشکی دیده می شود، کشف و به دست نمی آمد. قدر این را بدانید، این احساس تعهد بسیار ارزشمند است.

سلام بر حسین و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش، و درود بر اندوه کسانی که یادگاری بر سر قبور شهدا آوردند و از شور و شوق زیارت حرم و خانه جان فضائت گریان نشستند.

اول شهریور سالروز تولد پزشک معروف ایرانی شیخ الرئیس ابن سینا و پنجم شهریور سالروز تولد زکریای رازی دانشمند نامدار ایرانی و روز داروساز است که امسال مصادف با حماسه بزرگ است. مراسم زیارت اربعین حسینی در جمع فعالان سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. من می خواهم به پزشکان و داروسازان آموزش دیده ویژه تبریک بگویم. پزشکان شایسته تکریم و احترام هستند و ما با افتخار ارزش علمی و تخصصی آنان را ارج می نهیم. حضور جهادی و پرشور تیم های فوریت های پزشکی و پیراپزشکی در بیمارستان های صحرایی و پست های اورژانس در سال های دفاع مقدس، فصل درخشانی در صفحه افتخارات جامعه پزشکی کشور است. این پیشینه تابناک و الهام بخش از اسفند 1397 به تلاش های مستمر جامعه پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی سپاه ادامه داده است و در هر سناریویی که حضور و خدمات آنان نیاز بوده، در موارد غیرمنتظره ای نقش داشته اند. حوادث با توجه به خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی و حضور موثر آنان در عرصه امداد و درمان جبهه مقاومت، حضور آنان مایه امیدواری و پیام آرامش و رفاه بوده است.

بدینوسیله فرصت را مغتنم شمرده از زحمات خالصانه و همیشگی رزمندگان در عرصه سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش ممتاز و ارزنده خانواده های محترمشان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از روحیه عالی سپاسگزارم. و واقعی از پزشکان، پرستاران و امدادگران شهدایی که جان خود را فدا کردند و ردای زیبای شهادت را بر تن کردند. آنها همیشه نظام سلامت کشور را روشن خواهند کرد. موفقیت روزافزون شما عزیزان را درود می فرستم. در مسیر ارتقای دانش تخصصی و معرفی الگوی مراکز درمانی در تراز انقلاب اسلامی با تاکید بر شاخص های ارتقای کیفیت خدمات تخصصی و همدلی دلسوزانه با بیماران و اجرای طرح مناسب سازی خدمات پزشکی و پیراپزشکی . احکام شرع مقدس یک سوال از خداوند متعال دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.