افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

یوتیوب به یک ربات چت هوش مصنوعی جدید برای بازیابی حساب های هک شده مجهز شده است

  • کد خبر : 336729
یوتیوب به یک ربات چت هوش مصنوعی جدید برای بازیابی حساب های هک شده مجهز شده است

گوگل در صفحه پشتیبانی وب سایت خود توضیح می دهد که ابزار عیب یابی جدید به کاربران کمک می کند تا حساب هایی را که فکر می کنند هک شده اند بازیابی کنند. به گفته گوگل، این ابزار ابتدا سعی می کند با پرسیدن چندین سوال در مورد حساب کاربری و کانال یوتیوب از اطلاعات […]

گوگل در صفحه پشتیبانی وب سایت خود توضیح می دهد که ابزار عیب یابی جدید به کاربران کمک می کند تا حساب هایی را که فکر می کنند هک شده اند بازیابی کنند. به گفته گوگل، این ابزار ابتدا سعی می کند با پرسیدن چندین سوال در مورد حساب کاربری و کانال یوتیوب از اطلاعات ورود کاربر محافظت کند و سپس هر تغییری را که هکر انجام داده است برمی گرداند.

ابزار عیب یابی هوش مصنوعی یوتیوب

در واقع، یک چت ربات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون در دسترس کاربران یوتیوب است تا به آنها کمک کند حساب های هک شده را بازیابی کنند. اگر ابزار تأیید کند که یک حساب هک شده است، به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تماس با پشتیبانی Google، دوباره به آن دسترسی پیدا کند.

گوگل به سازندگان یوتیوب توصیه می‌کند که ابتدا نشانه‌های دزدی دریایی، مانند تغییرات عکس نمایه یا آپلود غیرمجاز ویدیو را بررسی کنند. اگر مشخص شود که حساب کاربری هک شده است، این ابزار عیب یابی جدید از طریق صفحه راهنمای YouTube قابل دسترسی است.

این ابزار در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و گوگل توضیح می‌دهد که برخی از ویژگی‌های عیب‌یابی محدود به تولیدکنندگان خاصی است. با این حال، غول فناوری قصد دارد در آینده آن را در اختیار «همه تولیدکنندگان» قرار دهد.

صفحه پشتیبانی گوگل همچنین توضیح می دهد که اگر این ابزار کار نکرد، می توانید از حساب TeamYouTube در X کمک بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.