افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

موشک هایمان را به قلب سیاه شما شلیک خواهیم کرد.

  • کد خبر : 336715
موشک هایمان را به قلب سیاه شما شلیک خواهیم کرد.

آفتاب نیوز: امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی هوانیروز در مراسم تجلیل و اهدای نشان ایثار به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و جانبازان هوانیروز نیروی هوایی ارتش گفت: اگر نبود. تلاش نیروهای عزیز خلاق و مبتکر در نیروی پدافند هوایی مقتدر، موفقیت هایی که در طول هشتم به دست آمد، یک سال […]

آفتاب نیوز:

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی هوانیروز در مراسم تجلیل و اهدای نشان ایثار به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و جانبازان هوانیروز نیروی هوایی ارتش گفت: اگر نبود. تلاش نیروهای عزیز خلاق و مبتکر در نیروی پدافند هوایی مقتدر، موفقیت هایی که در طول هشتم به دست آمد، یک سال دفاع مقدس داشتیم، اگر صرف تجهیزات می کردیم، هرگز محقق نمی شد.

وی افزود: ما مدیون خون پاک شهدا، ایثارگری های جانبازان و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا هستیم. اگر فقط می خواستیم به تجهیزات تکیه کنیم، به موفقیت بزرگی نمی رسیدیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد در ادامه با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس را با همه فراز و نشیب ها پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: جنگ این مهم را به ما دیکته کرد و این فرمایش حضرتعالی است که باید قوی باشیم. اکنون به جرات می گویم که نیروی قدرتمند ارتش و قدرت پدافند هوایی بهترین شرایط ممکن را دارد.

وی افزود: وقتی می گوییم قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم واقعیتی انکارناپذیر است. البته دشمنان ما هم این را می دانند و تیمی که امروز داریم صددرصد بومی و مستقل از هر کشوری است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: ما معتقدیم جنگ های دهه های گذشته با 8 سال دفاع مقدس بسیار متفاوت است، اما چون خودمان تجهیزات را تولید می کنیم و وقتی می گوییم این تجهیزات در لبه دنیا قرار دارد. تکنولوژی، این یک حقیقت است. چون خودمان طراحی و تولید می کنیم و گلوگاهی در این کار وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فرزندانش در نیروی پدافند هوایی قدرتمند دفاع از ایران اسلامی هستند، گفت: دشمنان بدانند که در صورت لزوم موشک های ما به قلب سیاه آنها نشانه می رود و شلیک می کند.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه ایثار، شهادت و خلاقیت نیروهای مسلح دلیل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی تیم پدافند ما بسیار کوچک بود و کاملاً وابسته بودیم. اگر رشادت، فداکاری و خلاقیت نیروهای مسلح نبود، قطعاً دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس صرفاً مبتنی بر تجهیزات هرگز محقق نمی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.