افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لزوم اصلاحات اداری و حل مشکلات مسافران و زائران با تاخیر پرواز

  • کد خبر : 336540
لزوم اصلاحات اداری و حل مشکلات مسافران و زائران با تاخیر پرواز

به گزارش بازار وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق ملواجرد وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر پنجشنبه (10 مرداد) در پی رای اعتماد شورای اسلامی به وزرای کابینه دولت چهاردهم. ، از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به منظور اطلاع رسانی از وضعیت خدمات رسانی به مسافران اربعین. عضو کابینه دولت چهاردهم در […]

به گزارش بازار وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق ملواجرد وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر پنجشنبه (10 مرداد) در پی رای اعتماد شورای اسلامی به وزرای کابینه دولت چهاردهم. ، از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به منظور اطلاع رسانی از وضعیت خدمات رسانی به مسافران اربعین.

عضو کابینه دولت چهاردهم در گفتگو با مسئولان فرودگاه و استماع نظرات برخی مسافران این فرودگاه بر رفع مشکلات مسافران و زائران در تاخیر پروازها تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با ارزیابی و تشکر از اعتماد رئیس جمهور و رای اعتماد نمایندگان مجلس از تشکیل اولین جلسه هیات دولت خبر داد.

صادق ملواجرد گفت: بنا به وظیفه خود در اولین روز کاری بازدید از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت. هدف از این بازدید ارزیابی زیرساخت های فرودگاهی و میزان رضایت مسافران از سفرهایشان بود.

وی با تاکید بر اینکه در این بازدید زیرساخت های فرودگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: تمام تلاش همکاران فرودگاهی و سایر مجموعه های دست اندرکار این است که سفرها با بهترین کیفیت و کمترین مشکل انجام شود. البته تأخیر پروازها و سرویس دهی به مسافر نیز مشکلاتی دارد که با برنامه ریزی های آتی سعی می کنیم آن را به حداقل برسانیم.

وی ابراز امیدواری کرد با دعای خیر زائران که از سوی دولت و وزارت راه و شهرسازی صورت می گیرد، در آینده اتفاقات خوبی برای کشور بیفتد.

وزیر راه و شهرسازی درباره برنامه دولت برای کاهش تاخیر پروازها و مشکلات برخی شرکت های هواپیمایی در این زمینه توضیح داد: قطعا بررسی های ویژه ای انجام خواهد شد. البته محدودیت هایی وجود دارد که مردم به آن واقف هستند، اما از نظر مدیریتی اصلاحاتی در حال انجام است.

صادق ملواجرد افزود: تلاش می کنیم مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

عضو کابینه دولت چهاردهم از مردم خواست با حمایت و دعا برای دولت در سربلندی ایران نقش آفرینی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.