افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

حل مشکلات مسافران و زائران برای کاهش تاخیر پروازها ضروری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 336332
حل مشکلات مسافران و زائران برای کاهش تاخیر پروازها ضروری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق مالوگرد وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم امروز (چهارشنبه 10 مرداد) در حاشیه بازدید از فرودگاه امام خمینی (ره) و نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: همانطور که وظیفه دارد، در اولین روز کاری در همان روز از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی بازدید کرد. بین المللی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق مالوگرد وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم امروز (چهارشنبه 10 مرداد) در حاشیه بازدید از فرودگاه امام خمینی (ره) و نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: همانطور که وظیفه دارد، در اولین روز کاری در همان روز از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی بازدید کرد. بین المللی امام خمینی (ره) در دستور کار بود. هدف از این بازدید ارزیابی زیرساخت های فرودگاهی و میزان رضایت مسافران از سفرهایشان بود.

وی با تاکید بر اینکه در این بازدید زیرساخت های فرودگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: تمام تلاش همکاران فرودگاهی و سایر مجموعه های دست اندرکار این است که سفرها با بهترین کیفیت و کمترین مشکل انجام شود. البته تأخیر پروازها و سرویس دهی به مسافر نیز مشکلاتی دارد که با برنامه ریزی های آتی سعی می کنیم آن را به حداقل برسانیم.

وی ابراز امیدواری کرد با دعای خیر زائران که از سوی دولت و وزارت راه و شهرسازی صورت می گیرد، در آینده اتفاقات خوبی برای کشور بیفتد.

وزیر راه و شهرسازی در واکنش به برنامه دولت برای کاهش تاخیر پروازها و مشکلات برخی شرکت های هواپیمایی در این بار وی تصریح کرد: قطعا بررسی های ویژه انجام خواهد شد. البته محدودیت هایی وجود دارد که مردم به آن واقف هستند، اما از نظر مدیریتی اصلاحاتی در حال انجام است.

عضو کابینه دولت چهاردهم از مردم خواست با حمایت و دعا برای دولت در سربلندی ایران نقش آفرینی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.