به گزارش رکنا، دکتر مسعود بیزیکیان ظهر امروز چهارشنبه در نشست نمایندگان استان های خراسان شمالی و ایلام با قدردانی از رای قاطع و بی نظیر نمایندگان. شورای اسلامی وی خطاب به 19 وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم و ایجاد روزی تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایندگان محترم مجلس با این اقدام به گرمی دست دولت را برای ایجاد وفاق ملی در کشور فشردند. . و امیدواریم این همکاری و همکاری مجلس و دولت گره را حل کند. باید حاصل جان مردم باشد و مشکلات کشور را حل کند.

رییس جمهور افزود: حکومت وحدت ملی به وعده خود برای خدمت صادقانه به مردم عمل خواهد کرد و در این راستا هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد.

در ادامه دکتر مزیکیان همچنین رفع محرومیت از کم برخوردارترین استان های کشور را یکی از برنامه های اصلی دولت چهاردهم برشمرد و تصریح کرد: معتقدم برای حل مشکلات و بهبود زیرساخت های استان ها در ابتدا باید گفت. گام، ترسیم نقشه راه علمی و عملیاتی بر اساس نیازهای اولویت دار ما مردم هستیم و از این نظر نقش نمایندگان مجلس و نخبگان علمی و دانشگاهی استان ها بسیار مهم است.

در این جلسه نمایندگان استان های خراسان شمالی و ایلام با حضور رئیس جمهور، مهم ترین مسائل و چالش های پیش روی مردم را از جمله ضرورت تقویت زیرساخت های حمل و نقل، بهداشت و درمان و خدمات شهری، فعال سازی ظرفیت مرزها در این کشور مورد بحث و بررسی قرار دادند. ایجاد ثروت برای کشور و توسعه مناطق، تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه در حوزه مسکن، ساماندهی اراضی کشاورزی و همچنین جانمایی در انتخاب مدیران استانی.