افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

خانواده شهید امیر عبداللهیان انتخاب سید عباس عراقچی را تبریک گفتند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 336053
خانواده شهید امیر عبداللهیان انتخاب سید عباس عراقچی را تبریک گفتند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترخانواده شهید امیر عبداللهیان ایشان طی پیامی انتخاب آقای سید عباس عراقچی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر است: به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است آقای دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم به […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترخانواده شهید امیر عبداللهیان ایشان طی پیامی انتخاب آقای سید عباس عراقچی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

آقای دکتر سید عباس عراقچی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

به مناسبت ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)TO); کسب رای اعتماد نمایندگان محترم شورای اسلامی را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در اجرای سیاست خارجی و اعتلای مقام شما مسئلت می نماییم. بین المللی ما با کشورمان مشکل داریم.

اینک که به فضل الهی فرصت ارزشمند خدمت به ایرانیان عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جناب عالی داده شده است، امیدواریم به عنوان یک رزمنده سابق دفاع مقدس و دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران برای تحقق آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و اجرای سخنان ائمه اطهار انقلاب و راه پرافتخار شهید حسین(ع) تمام توان خود را به کار خواهیم بست. امیر عبداللهیان وی برای کسب حداکثر منافع ملی در عرصه دیپلماسی برای کشور به حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از فلسطین مقاوم ادامه داد.

ارائه خدمات و تلاش را نیز بر خود واجب می دانیم. مجاهدین بدینوسیله از جناب آقای دکتر علی باقری در مدت تصدی سرپرست وزارت امور خارجه تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال علو درجات ایشان را خواستاریم.

با احترام

خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان

31 اوت 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.