افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

لحظه وحشتناک مرگ واقعی الناز شاکردوست/ قرار بود خودکشی کنم اما واقعا داشتم میمردم!

  • کد خبر : 335833
لحظه وحشتناک مرگ واقعی الناز شاکردوست/ قرار بود خودکشی کنم اما واقعا داشتم میمردم!

ماجرای بازگشت از مرگ الناز شاکردوست الناز شاکردوست بازیگر نقش اول فیلم تی تی آیدا پهننده پشت صحنه بسیاری از فیلم هایش را پشت سر گذاشته است. بازیگر نقش راحله در ابلق نه تنها در پشت صحنه فیلم «دو طبقه روی خلبان» ابراهیم ابراهیمیان دچار ضایعه نخاعی شد، بلکه در پشت صحنه یکی از فیلم […]

ماجرای بازگشت از مرگ الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر نقش اول فیلم تی تی آیدا پهننده پشت صحنه بسیاری از فیلم هایش را پشت سر گذاشته است. بازیگر نقش راحله در ابلق نه تنها در پشت صحنه فیلم «دو طبقه روی خلبان» ابراهیم ابراهیمیان دچار ضایعه نخاعی شد، بلکه در پشت صحنه یکی از فیلم هایش با مرگ مبارزه کرد. در ادامه ماجرای غرق شدن الناز شاکردوست را می خوانید.

الناز شاکردوست بازیگر پرکار این روزهای سینمای ایران چندین سال پیش در برنامه تحویل سال شبکه دو سیما حاضر شد و با فرزاد حسنی و زنده یاد آزاده نامداری مجریان برنامه جدید خاطره غرق شدن و غرق شدن گفت و گو کرد. در هنگام ضبط سکانس با لحظه مرگ روبرو شد، تابو را اینگونه تعریف کرد:

الناز شاکردوست:

تجربه خیلی جالبی بود، این اتفاق افتاد، آخر فیلم یک سکانس خودکشی داشتیم که من به آب دریا زدم و باید آنقدر جلو می رفتم که سرم زیر آب رفت و شنا کردم و رفتم پشت یک قایق. آن چیزی که به گل نشست، محل فیلمبرداری ما بود و اتفاقی که افتاد این بود که این کشتی به گل نشسته از زیر پروانه هایش آزاد شد، این ملخ ها چرخیدند و مکش ایجاد کردند.

الناز شاکردوست

به غیر از هوای سرد، هوا خیلی سرد بود، آب خیلی سرد بود و قلبم خون پمپاژ نمی کرد تا به اعضای بدنم فرمان دهد و حتی می توانستم شنا کنم، هرچند شناگر خوبی هستم، شنا خیلی خوب است، اما سرما و فوران های آب در پایین بسیار وحشتناک بودند و مرگ را با تمام شکوهش دیدم و در آخرین لحظه نور خورشید به صورتم برخورد کرد و احساس کردم که دیگر نمی توانم ادامه دهم، حتی بچه های روی صحنه که به کمک من آمدند. ، آنها نتوانستند. به خاطر شدت آب جای نزدیکتر را نمی گویم.

الناز شاکردوست

آزاده نامداری:

چند ساعت طول کشید؟

الناز شاکردوست:

چند دقیقه ای می توانست بگذرد و الحمدلله زن و مردی ترکمن در این کشتی گیر افتادند و به نام بنیاد و در آنجا زندگی می کردند و این مرد ترکمن نردبانی را به نرده های عرشه کشتی بست و پرتاب کرد. من بعد از خدا زندگیم را مدیون آنها هستم و این تجربه بسیار جالبی بود زیرا بعد از آن واقعه بسیاری از چیزهایی که برای من بسیار با ارزش بودند ارزش خود را از دست دادند و چیزهای روزمره که هرگز به آنها توجه نکردم و چندین برابر ارزشمندتر شدند زندگی خیلی بیشتر

الناز شاکردوست

تابو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی خسرو معصومی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۲ است که برنده چهار جایزه از هشتمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو شد. الناز شاکردوست در این فیلم نقش دختری به نام بهار را بازی می کرد که پدرش او را مجبور به ازدواج می کند اما بهار که عاشق کسری (محمد هادی دیباجی) بود خودکشی کرد و خود را به دریا انداخت که الناز شاکردوست بود. . نقش بهار را بازی می کرد، نزدیک بود در دریا غرق شود که ترکمنی او را نجات داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.