افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

رای اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی تکمیل کننده رویکرد دولت برای ایجاد «وحدت ملی» در کشور است.

  • کد خبر : 335765
رای اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی تکمیل کننده رویکرد دولت برای ایجاد «وحدت ملی» در کشور است.

به گزارش رکنا، مسعود پزشکان رئیس جمهور با انتشار نامه ای از حضور مسئولانه قالیباف در انتخاب کابینه دولت ایران با هدف آشتی ملی تقدیر کرد. این پیام می گوید: بر اساس وعده های داده شده، حکومت وحدت ملی پس از رایزنی با مقامات عالی سیاسی و اجرایی کشور و نظرخواهی از گروه های مختلف […]

به گزارش رکنا، مسعود پزشکان رئیس جمهور با انتشار نامه ای از حضور مسئولانه قالیباف در انتخاب کابینه دولت ایران با هدف آشتی ملی تقدیر کرد.

این پیام می گوید:

بر اساس وعده های داده شده، حکومت وحدت ملی پس از رایزنی با مقامات عالی سیاسی و اجرایی کشور و نظرخواهی از گروه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و کسب نظر نخبگان و کارشناسان، وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. که بتوانند رسالت خود را در میدان عمل کنند. استقبال بسیار خوب نمایندگان محترم شورای وزیران از وزرای پیشنهادی صلاحیت وزرا در کمیسیون های تخصصی و ارائه نقطه نظرات و دغدغه های ارزنده نمایندگان موافق و مخالف هر یک از وزرا در صحن علنی مجلس و در نهایت رای اعتماد بالای وزرای پیشنهادی شایسته تقدیر است.

معتقدم رای اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی سرمایه اجتماعی و مکمل رویکرد دولت برای ایجاد وفاق ملی در کشور است و این میزان همدلی و همکاری مجلس، پشتوانه ارزشمندی برای دولت است. مسیری مستمر در اجرای برنامه ها و وعده های داده شده در این شرایط بحرانی.

در پایان بار دیگر از حسن اعتماد و همکاری مسئولانه جنابعالی و نمایندگان محترم شورای اسلامی با دولت چهاردهم در انتخاب همکارانم کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای همه آنها آرزوی روز افزون دارم. و توفیق بیشتر پروردگار مهربان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.