افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

سورپرایز یحیی در لیست قرمز/ جوان ترین بازیکن لیگ پرسپولیس

  • کد خبر : 33555

دیروز نامی در بین بازیکنان پرسپولیس برای دیدار دوستانه با صنعت نفت جلب توجه کرد. سمیر حبوباتی، نامی که حتی اگر یک بار هم بشنوید، ممکن است نظر شما را جلب کند. بازیکنی که به دلیل صدای خاص نامش مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت و نامش در صفحات هواداری تکرار شد. اما او کیست، […]

دیروز نامی در بین بازیکنان پرسپولیس برای دیدار دوستانه با صنعت نفت جلب توجه کرد.

سمیر حبوباتی، نامی که حتی اگر یک بار هم بشنوید، ممکن است نظر شما را جلب کند. بازیکنی که به دلیل صدای خاص نامش مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت و نامش در صفحات هواداری تکرار شد.

اما او کیست، چه نقشی دارد و چگونه به پرسپولیس راه یافت؟ سمیر یک فوتبالیست 16 ساله ایرانی است که سال هاست در تیم های مختلف سطح فوتبال تهران بازی می کند. از بچه های پارسیان، ایرانمهر و پیکان گرفته تا نوجوانان در آکادمی کیا.

او در این فصل به پرسپولیس آمد و یحیی گل محمدی او را به تیم بزرگسالان دعوت کرد. آنچه او در تمرینات و بازی های دوستانه نشان داده پسته است، اما او در خط هافبک و دفاع چپ بازی کرد تا خود را جدیدترین کلید فرانسوی ارتش سرخ بداند.

البته حبوباتی تا تبدیل شدن به بازیکن استاندارد تیم بزرگسالان پرسپولیس راه زیادی در پیش دارد، اما یحیی احتمالاً نام او را در بین 6 بازیکنی که در لیست نوجوانان خود قرار داده است به عنوان جوان ترین بازیکن لیگ پرسپولیس درج خواهد کرد. کسی که در پایان شمع 17 ساله خواهد مرد.

سمیر که در جام جوانان آسیا حضور داشت و با یاران حسین عبدی توانست به جام جهانی راه یابد، اکنون در فهرست نهایی عبدی برای شانس حضور در جام جهانی قرار گرفته است.

او البته فرصت زیادی برای حضور در جام ملت های آسیا نداشت و ذخیره بود اما به هر حال قرار گرفتن در لیست نهایی می تواند تجربه ارزشمندی برای این بازیکن باشد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)