افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

شبکه سازی مدیران موفق و فعالان صنعت در کنفرانس تجاری فونیکس

  • کد خبر : 335542
شبکه سازی مدیران موفق و فعالان صنعت در کنفرانس تجاری فونیکس

به گزارش بازار، کنفرانس تجاری فونیکس با تدریس اساتید برجسته و با حضور فعالان و تجار مرفه اعضای باشگاه مشتریان تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی برگزار شد و پس از ارائه نکات کلیدی در زمینه کسب و کار، شرکت کنندگان گواهینامه های معتبر دریافت کردند. برای ترسیم چشم انداز خود […]

به گزارش بازار، کنفرانس تجاری فونیکس با تدریس اساتید برجسته و با حضور فعالان و تجار مرفه اعضای باشگاه مشتریان تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی برگزار شد و پس از ارائه نکات کلیدی در زمینه کسب و کار، شرکت کنندگان گواهینامه های معتبر دریافت کردند.

برای ترسیم چشم انداز خود برای آینده، شرکت های موفق توجه ویژه ای به ایجاد یک پلت فرم قوی دارند که کسب و کارها و مصرف کنندگان را به هم متصل می کند. برند فونیکس که با محصولات لوکس و پیشرفته خود جایگاه ویژه ای در بین نخبگان، اقتصادی و چهره های مطرح بازار کشورمان پیدا کرده است، در صدد است تا فرصتی ویژه را فراهم کند که با ایجاد ارتباط ویژه بین شرکت های جهانی و پیشگامان صنعت و … اقتصاد ، یک پلت فرم قدرتمند برای توسعه همکاری ایجاد می کند.

مدیران ارشد صنایع، شرکت های بین المللی و شرکت های اقتصادی که از صاحبان کراس اوورهای هیبریدی پلاگین تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی و خودروهای لوکس می باشند، در ادامه همکاری مستمر و متقابل با شرکت فعال در کنفرانس تجاری شرکت کردند. فینیکس برند و نظرات خود را بیان کردند. آنها با هدف بهره برداری و ایجاد ارتباطات شبکه ای بین خود کار می کردند.

ارتباط شبکه ای بین مدیران موفق ایجاد کنید و چشم اندازی از موفقیت ترسیم کنید.

جمع کثیری از بنیانگذاران یا صاحبان مشاغل روز سه شنبه 2 مردادماه به کنفرانس تجاری ققنوس دعوت شده بودند و با حضور اساتید برجسته دانشگاه، مشاوران اقتصادی شرکت های بزرگ و مدیران موفق کشورمان در هتل استقلال دیدار کردند. فرآیندهای جاری دنیای اقتصاد و تجارت را بررسی کرد و اطلاعات و دانش را ارائه کرد. آنها با بیان داستان های موفقیت شخصی و تیمی خود دیدگاه جدیدی را به اشتراک گذاشتند و ترسیم کردند.

سه نفر از اساتید و سخنرانان مطرح دوره های بازرگانی در قسمت اول این برنامه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه با نحوه پرورش ایده، ایجاد فضای کاری بهینه، مدیریت منابع انسانی، مواجهه با ریسک در حوزه کسب و کار و تحلیل داده ها می پردازند. آنها در یک میز گرد شرکت کردند.

در ادامه این برنامه، بخش پرسش و پاسخ برگزار شد و حاضران در کنفرانس ضمن استقبال از موضوعات مطرح شده، سوالات خود را پیرامون موضوعات مرتبط مطرح کردند که منجر به بیان دیدگاه های بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد حاضرین در برنامه شد.

در بخش پایانی این برنامه، میزگردی با حضور فعالان اقتصادی و تجار که بخشی از شبکه گسترده مالکان خودروهای شاخص ققنوس هستند برگزار شد و حاضران به بیان فرصت های موجود، چشم اندازها و راهکارهای آینده برای عبور از موانع پرداختند. . که ایده های جدیدی برای گسترش کسب و کارهای کوچک و گروه های اقتصادی بزرگ ایجاد کند، راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

کنفرانس تجاری در فونیکس با تدریس اساتید برجسته و حضور فعالان و کارآفرینان موفق عضو

طیف گسترده ای از خدمات فونیکس برای همه مصرف کنندگان.

اعتبار هر برندی مبتنی بر وجود مشتریان وفادار و راضی است و به همین دلیل فینیکس برترین برند خودروسازی کشورمان محسوب می شود. تولید و عرضه خودروهای لوکس و کارآمد با پشتیبانی از آخرین فناوری های روز دنیا، فینیکس را به یک برند قابل اعتماد برای صاحبان صنعتی، تجاری و شرکتی تبدیل کرده است که با انتخاب مدل های پرچمدار Tigo 8 Pro Max و Tigo 8 Pro Plug -inHybrid رانندگی می کنند. ماشین ها آنها اصیل را به عنوان یک مدیر موفق تجربه می کنند.

فینیکس به عنوان یک برند پیشگام در طراحی و اجرای رویدادهای همگام با مشتریان، از عرصه تولید و فروش محصول فراتر رفته و همواره متعهد به برقراری ارتباط فعال و متقابل با مصرف کنندگان است تا به یک همراه قابل اعتماد و همیشگی تبدیل شود.

کنفرانس تجاری در فونیکس با تدریس اساتید برجسته و حضور فعالان و کارآفرینان موفق عضو

کنفرانس تجاری در فونیکس با تدریس اساتید برجسته و حضور فعالان و کارآفرینان موفق عضو

کنفرانس تجاری در فونیکس با تدریس اساتید برجسته و حضور فعالان و کارآفرینان موفق عضو

کنفرانس تجاری در فونیکس با تدریس اساتید برجسته و حضور فعالان و کارآفرینان موفق عضو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.