افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

سامانه رتبه بندی مالیاتی در یزد اجرا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 335108
سامانه رتبه بندی مالیاتی در یزد اجرا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

رضا نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح علامت گذاری مالیاتی اظهار داشت: این طرح که برای اولین بار در راستای همگانی سازی اقتصاد اجرا شده است به مودیان این فرصت را می دهد که مشخص کنند کجا خواهند بود. مالیات خود را پرداخت کنند؟ هزینه می شود و به […]

رضا نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح علامت گذاری مالیاتی اظهار داشت: این طرح که برای اولین بار در راستای همگانی سازی اقتصاد اجرا شده است به مودیان این فرصت را می دهد که مشخص کنند کجا خواهند بود. مالیات خود را پرداخت کنند؟ هزینه می شود و به پروژه های اولویت دار ملی و استانی اختصاص می یابد.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد افزود: در این راستا تعداد 9 هزار و 222 مؤدی در قالب تبصره ماده 100 م. در اجرای طرح نشانه گذاری مالی در یزد مشارکت داشته اند.

نجف زاده ادامه داد: در این طرح 27 طرح در دست اجرا برای مشارکت مودیان یزد معرفی شد که از این میان 23 طرح به طور کامل از محل پرداخت مالیات مودیان تامین شد که این طرح ها شامل حوزه های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و راه است. حمل و نقل است و در پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: از 27 طرح ارائه شده، مبلغ دو هزار و 149 هزار و 589 میلیون ریال مورد نیاز بود که در این مرحله حدود دو هزار و 39 هزار و 755 میلیون ریال معادل 95 درصد با مشارکت آگاهانه مودیان تامین مالی شد.

مدیرکل امور مالی استانداری یزد ادامه داد: بیشترین مشارکت مودیان در استان یزد مربوط به طرح های آموزشی بوده که 2 هزار و 233 مؤدی برای تکمیل این طرح مشارکت داشته اند.

نجف زاده گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، این اقدام سازمان امور مالیاتی به یکی از مطالبات جدی مودیان در خصوص اعلام محل هزینه و استفاده از درآمدهای مالیاتی پاسخ داده است. به صورت موثر و عملیاتی و نشان دهنده نقش مهم مالیات در توسعه و اجرای پروژه های عمرانی می باشد. در استان یزد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.