افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قلی زاده مشتاق پیوستن به پرسپولیس است/ میلاد محمدی به خانه بازگشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 334761
قلی زاده مشتاق پیوستن به پرسپولیس است/ میلاد محمدی به خانه بازگشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه های پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در برنامه ای که به مناسبت امضای قرارداد میلاد محمدی با پرسپولیس پخش شد به چند موضوع پرداخت. درویش در خصوص پیوستن محمدی به پرسپولیس گفت: میلاد محمدی به خانه اش آمد و جایی که برایش جالب بود. در […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه های پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در برنامه ای که به مناسبت امضای قرارداد میلاد محمدی با پرسپولیس پخش شد به چند موضوع پرداخت.

درویش در خصوص پیوستن محمدی به پرسپولیس گفت: میلاد محمدی به خانه اش آمد و جایی که برایش جالب بود. در روزهای اخیر در حال مذاکره با باشگاه و مسئولان برنامه بودیم. برتری میلاد محمدی نسبت به سایر بازیکنان علاقه او به باشگاه پرسپولیس است که باعث شد از برخی امتیازات چشم پوشی کند. مذاکرات با باشگاه ترکیه ای تا پایان شب ادامه داشت و در نهایت توانستیم رضایت آنها را جلب کنیم. در دورانی که منابع مالی برای بسیاری از مردم ارزشمند است، جوانی به دلیل علاقه به شاد کردن هواداران به تیم محبوبش پیوست و این امتیاز مهم و ارجح است.

وی در خصوص پیوستن قلی زاده به پرسپولیس گفت: علی قلی زاده بسیار مشتاق است که هر چه زودتر به پرسپولیس بپیوندد. او از نوجوانی همراه من در تیم سایپا بود. او طرفدار پرسپولیس است و شباهت هایی با میلاد محمدی دارد. او از دیگر تیم های ایرانی هم پیشنهاد دارد اما اعلام کرده که اگر بخواهد به ایران بیاید به پرسپولیس خواهد پیوست. باشگاه لخ پوزنان اوایل هفته جاری رضایت خود را با جدایی قلی زاده اعلام کرده بود اما مذاکرات دیگری در باشگاه لهستانی انجام خواهد شد و نتیجه این جلسه می تواند تعیین کننده باشد.

وی ادامه داد: بازیکنانی مانند قلی زاده و محمدی که نه برای منافع مالی بلکه برای دل خود به تیم های مورد علاقه خود می پیوندند در باشگاه رفاقت و همدلی ایجاد می کنند و نتیجه آن موفقیت تیمی است.

درویش درباره وضعیت میلاد سرلک نیز گفت: قوانین نظامی قوانین خاصی دارد. سارلک و عمری بازیکنان باشگاهی هستند، اینجا خانه آنهاست. اما خدمت مقدس سربازی یکی از الزامات است و تا زمانی که بتوانید نامه بازگشت به تیم را دریافت کنید ما در خدمت شما هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=334761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.