افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

  • کد خبر : 33432
خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

۱ ۳ ۳ ۴۴۹ ۲ 01 اوت 1402 – 09:10 یکی از لذت‌های ساده‌تر زندگی، تجربه طعم مطبوع بستنی خنک و خامه‌ای در یک روز گرم تابستان است. ویجیاتو: یکی از ساده ترین لذت های زندگی، تجربه طعم مطبوع بستنی خنک و خامه ای در روزهای گرم تابستان است. اگر در هنگام خرید بستنی گزینه […]





۱ ۳ ۳ ۴۴۹ ۲


01 اوت 1402 – 09:10

یکی از لذت‌های ساده‌تر زندگی، تجربه طعم مطبوع بستنی خنک و خامه‌ای در یک روز گرم تابستان است.

ویجیاتو: یکی از ساده ترین لذت های زندگی، تجربه طعم مطبوع بستنی خنک و خامه ای در روزهای گرم تابستان است. اگر در هنگام خرید بستنی گزینه معمولی ندارید و به طعم های جدید علاقه مند هستید، در اینجا لیستی از بستنی هایی وجود دارد که احتمالاً قبلاً امتحان نکرده اید، ندیده اید یا نشنیده اید.

1. Beagle Ice Cream Everything Bagel

اول از همه، منشا این بستنی عجیب به ایالت اوهایو برمی گردد. برای اولین بار ترکیب جالب بستنی و شیرینی باگل در این حالت معرفی شد. این بستنی دارای پایه ای خامه ای است که روی آن یک اشترودل خوشمزه حاوی دانه های کنجد، سیاه دانه، سیر و تکه های پیاز قرار گرفته است. در واقع تمام شیرینی و طعم خوب این بستنی به دلیل وجود این اشترودل خوشمزه است. در ایران نزدیک ترین نوع بستنی به این بستنی وافل خوشمزه است که معمولا برای صبحانه سرو می شود و برای پذیرایی کاملا مناسب است.


2. بستنی فوی گراس فوی گراس

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

بستنی فوی گراس یکی از عجیب ترین طعم های منوی یک شرکت بستنی سازی فرانسوی است که با هر طعمی که فکرش را بکنید، از خاویار گرفته تا خردل، بستنی درست می کند! در ترکیبات بستنی فوا گراس، ما فوی گراس اردک یا غاز (با پروب) را می بینیم که طرفداران سرسخت و مخالفان سرسخت خود را دارد. این بستنی را اغلب در رستوران‌های فرانسوی مجلل به‌عنوان یک سوپ سرو می‌کنند و طعم واقعی آن را می‌توان در لوکزامبورگ، وین، بوداپست و البته پاریس تجربه کرد.


3. بستنی Wasabi Wasabi

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

رنگ سبز این بستنی به دلیل چاشنی تند سبز روشن است که معمولاً با سوشی سرو می شود – بنابراین تند سینوس های شما بعد از خوردن آن سرخ می شوند! ترکیب این بستنی جالب کاملا در تضاد با مفهوم بستنی است. با این حال، یک شرکت بستنی سازی در نیویورک با این چالش روبرو شد و واسبی نرم و خامه ای همراه با طعم های مختلف بستنی تولید کرد. سازنده طعم این بستنی را با ترب کوهی و خردل تند مقایسه می کند!


4. پیتزا بستنی مارگریتا پیتزا مارگریتا

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

اگر از طرفداران پیتزا هستید و از آزمایش طعم های جدید بستنی لذت می برید، ممکن است ایده بستنی پیتزا مارگریتا برایتان جالب باشد. این بستنی با سس گوجه فرنگی، پنیر موزارلا و ریحان له شده درست می شود و به معنای واقعی کلمه یک دسر شیرین با طعم پیتزا است. شاید یک بار آن را امتحان کنید، دیگر هرگز آن را انجام ندهید! اما این یک تجربه جالب است که می توانید به همه بگویید.


5. بستنی پنیر ماکارونی ماکارونی و پنیر

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

همانطور که از نامش پیداست، الهام بخش این دسر تابستانی، طعم خوب ماکارونی و پنیر در کنار هم بود و با وجود ترکیب عجیب طعم ها، نتیجه جالبی داشت. اگر می خواهید هوس یک غذای چرب و همزمان یک دسر شیرین و تازه را برطرف کنید، بستنی پنیر ماکارونی با مواد ساده و طعم شور و شیرین انتخاب بدی برای شما نیست.


6. بستنی عرق سرد عرق سرد

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

آیا تا به حال بستنی چیلی خورده اید؟ عرق سرد با انواع مختلف فلفل و سس سرد و تند بسته بندی می شود که تندی آن فراموش نمی شود. به خاطر این تندی عجیب به آن «عرق سرد» نیز می گویند. کسانی که تجربه خوردن آن را دارند طعم آن را با ترشی هندی مقایسه می کنند و معتقدند که نمی توان بیشتر از یکی دو قاشق از این بستنی خورد!


7. سیر بستنی سیر

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

سیر یک طعم دهنده خوشمزه است که طعم هر غذایی را بهتر می کند، اما آیا می توانید بستنی با طعم سیر را تصور کنید؟ این دسر توسط رستورانی در سانفرانسیسکو اختراع شد که در آن سیر ماده اصلی تمام غذاهای آن است. البته میزان سیر در این بستنی زیاد نیست و به گفته کسانی که آن را خورده اند ارزش امتحان کردن را دارد. اگر عاشق بوی سیر هستید، هنگام سفارش بستنی های متنوع از این گزینه غافل نشوید.


8. رول بستنی چیتوس داغ Flamin’

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

یک شرکت بستنی سازی در لیتل راک آمریکا یکی از محبوب ترین تنقلات کودکان را برداشته و تبدیل به بستنی کرده است! این بستنی پایه خامه ای شیرینی دارد و پودر کیتوز به عنوان طعم دهنده به آن اضافه می شود. خوشبختانه طعم این بستنی به اندازه «عرق سرد» تند نیست و به جای طراوت، شما را تشنه نمی کند.


9. Oyster Ice Cream Oyster

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

نامجاتون توکیو به عنوان جاذبه ای برای لذت بردن از طعم های جدید، سفارش آب میوه، بستنی و دسرهای خوشمزه معروف است. یک پارک موضوعی سرپوشیده که دو اتاق غذاخوری دارد و یکی از آنها عجیب ترین بستنی دنیا را سرو می کند. یکی از بستنی های جالب این پارک بستنی صدف دریایی است که وقتی سفارش می دهید یک اسکوپ بستنی منجمد با تکه هایی از پوسته برایتان سرو می کنند. اگر غذاهای دریایی دوست ندارید، فقط از دور به این بستنی نگاه کنید!


10 خرچنگ بستنی خرچنگ

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

به بستنی خرچنگ می رسیم که احتمالاً عجیب ترین مورد در لیست این مقاله است. این بستنی زاییده فکر برند بستنی رد دایره مستقر در هیوستون است که به خاطر دسرهای فوق العاده خوشمزه اش مانند وافل حباب دار، دونات، چورو و ساندا معروف است. برای تهیه این دسر از یک بستنی معمولی به عنوان پایه استفاده می شود. اما طعم پوسته خرچنگ در توپ، همراه با سیر، کره و ادویه جات Cajun، بستنی معمولی را به یک دسر کاملاً جدید دریایی تبدیل می کند.


11 بستنی ناچو ناچو ناچو

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

ناچو ناچو از برند خارجی روکوکو یک پیش غذای عالی برای همه کسانی است که حداقل یک بار در حین خوردن ناچو به این فکر کرده اند که آرزو می کنند طعم بی نظیر خود را در بستنی امتحان کنند. مواد لازم برای تهیه این دسر خوشمزه شامل چیپس تورتیلا، پنیر ناچو، رب گوجه فرنگی تند، زیتون سیاه خرد شده و فلفل هالاپینو است و یکی از جدیدترین بستنی های دنیاست.


12 بستنی با زبان گاو زبان گاو

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

در کنار بستنی های عجیب و غریب با طعم گوشت اسب، اختاپوس، جگر کوسه و مار، بستنی زبان گاو یکی دیگر از دسرهای عجیبی است که در پارک موضوعی نامجاتون توکیو سرو می شود و امتحان کردن آن جسارت می خواهد! با اولین قاشقی که در دهانتان می گذارید طعم گوشت گاو و بافت ژلاتینی زبان را احساس خواهید کرد و ادامه کار کاملا به شما بستگی دارد. اما مطمئن باشید این طعم را در هیچ کجای دنیا تجربه نخواهید کرد.


13 بستنی سیب زمینی بستنی سیب زمینی

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

سیب زمینی جزء همیشگی سفره های ما ایرانیان است. انواع غذاها را با آن درست می کنیم و با انبوهی از خورش ها سرو می کنیم. اما یکی از جالب ترین ایده ها، تهیه بستنی سیب زمینی پخته است که با چرخاندن یک سیب زمینی پخته در پودر کاکائو و ریختن یک پیمانه بستنی وانیلی، خامه ترش، آجیل و شکلات درست می شود تا هم یک دسر خوشمزه و هم یک پیش غذای خوش طعم باشد.


14 بستنی کره بادام زمینی کاری نارگیلی بستنی کره بادام زمینی کاری نارگیل

خاص ترین بستنی هایی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

بستنی‌فروشی سباستین جو در مینیاپولیس، مینه‌سوتا، بستنی تند کره بادام‌زمینی با طعم کاری نارگیلی را سرو می‌کند که تند، معطر و مملو از دانه‌ها و آجیل است. این دسر شبیه غذاهای اصلی است که در رستوران های هندی و تایلندی سرو می شود با این تفاوت که سرد است و سیر کننده نیست. اگر توانایی مالی دارید، طعم خوب این بستنی جدید قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

آخرین کلمه

به همین دلیل، علاوه بر بستنی های محبوب وانیلی، زعفرانی یا شکلاتی، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که شایسته توجه شماست، اما اگر گزینه ایمن همیشگی خود را انتخاب کنید یا جرات امتحان طعم های جدید را داشته باشید، این به شما بستگی دارد.

چه بستنی های عجیب دیگری را می شناسید؟ دوست دارید کدام را امتحان کنید؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.