افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

کمبود انرژی روسیه یک توهم است.

  • کد خبر : 33429
کمبود انرژی روسیه یک توهم است.

به گزارش بازار، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان هشدار داد که اروپا می تواند از انرژی روسیه جدا شود، اما این در واقع یک آرزوی آرزو است، زیرا روسیه نمی تواند از بقیه جهان جدا شود و انرژی روسیه در نهایت مشتریان خود را پیدا خواهد کرد و در نتیجه اروپا از پیامدهای آن متاثر […]

به گزارش بازار، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان هشدار داد که اروپا می تواند از انرژی روسیه جدا شود، اما این در واقع یک آرزوی آرزو است، زیرا روسیه نمی تواند از بقیه جهان جدا شود و انرژی روسیه در نهایت مشتریان خود را پیدا خواهد کرد و در نتیجه اروپا از پیامدهای آن متاثر خواهد شد.

اوربان در سخنرانی سالانه خود در شهر بیله توسوند رومانی گفت: البته اروپا را می توان از انرژی روسیه جدا کرد، اما این در واقع یک توهم است و هیچ تاثیری نخواهد داشت، زیرا روسیه را نمی توان از بقیه جهان جدا کرد و مواد خام روسیه را دیگران خریداری می کنند. در همین حال، ما اکنون از تورم ناشی از نظامی‌سازی و از دست دادن توان رقابتی خود رنج می‌بریم.

وی افزود: اتحادیه اروپا قبل از شروع جنگ در اوکراین سالانه 300 میلیارد یورو برای نفت و گاز پرداخت می کرد اما در سال 2022 این میزان به 653 میلیارد یورو رسید.

نخست وزیر مجارستان در ادامه افزود: شرکت های غربی عجله ای برای خروج از روسیه ندارند، زیرا از 1400 شرکت غربی تنها 8.5 درصد بازارهای روسیه را ترک کرده اند و مابقی این شرکت ها 3.5 میلیارد مالیات پرداخت کرده اند.

لازلو کووار، رئیس پارلمان مجارستان گفت: اتحادیه اروپا با اقداماتی که با منافع اقتصادی آن در تضاد است، طرف بازنده در مسئله اوکراین است، بنابراین بوداپست می‌تواند تجربه خلاصی از شکست‌ها را با اتحادیه اروپا در حد توان خود به اشتراک بگذارد.

پیتر سیارتو وزیر امور خارجه مجارستان گفت: ایالات متحده تنها ذینفع از رکود در اروپا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.