افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

استخر آزادی ورشکست می شود/ مذاکره فدراسیون شنا با مربی مایکل فلپس برای دستمزد 50 هزار دلاری

  • کد خبر : 334249
استخر آزادی ورشکست می شود/ مذاکره فدراسیون شنا با مربی مایکل فلپس برای دستمزد 50 هزار دلاری

رئیس فدراسیون ورزش های آبی با اشاره به مذاکرات انجام شده با مایکل فلپس مربی آمریکایی برای قبول تمرینات سامیار عبدولی شناگر المپیکی ایران گفت: برای مبلغی معادل 50 هزار دلار به توافق رسیده ایم و عبدولی باید تمرینات خود را در آمریکا ادامه دهد. زیر نظر این مربی کند. به گزارش ایسنا، محسن رضوانی […]

رئیس فدراسیون ورزش های آبی با اشاره به مذاکرات انجام شده با مایکل فلپس مربی آمریکایی برای قبول تمرینات سامیار عبدولی شناگر المپیکی ایران گفت: برای مبلغی معادل 50 هزار دلار به توافق رسیده ایم و عبدولی باید تمرینات خود را در آمریکا ادامه دهد. زیر نظر این مربی کند.

به گزارش ایسنا، محسن رضوانی در نشست خبری که در فدراسیون ورزش های آبی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت در ورزش کشور یعنی کسب مدال در ورزش های پایه مثلا در بلژیک، اما آیا این به معنای در پایه هم است. ورزش؟ در این کشور از ورزش ایران پایین تر است؟ نه، برو ببین سطح ورزش در این مملکت چقدر است و مردم روزانه چقدر ورزش می کنند.

وی ادامه داد: بدیهی است که کسب مقام شنا در المپیک یک افتخار محسوب می شود اما کسب مدال یک رویا است و همه باید در این راستا گام برداریم.

رئیس فدراسیون ورزش های آبی گفت: استخر 25 متری استاندارد در کشور نداریم که بتوانیم مسابقات مسافت کوتاه را برگزار کنیم. نکته اصلی ساختار درست است و بچه های این سرزمین باید بتوانند در همان سن ابتدایی در مدارس شنا کنند.

رضوانی به مذاکرات فدراسیون آبزیان با باب بومن، مربی آمریکایی که به عنوان مربی مایکل فلپس فعالیت می کرد، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مربی برای هر شناگر آموزش دیده معادل 50 هزار دلار حقوق می گیرد دلار و قرار است مذاکراتی انجام شود تا ورزشکاری مانند سامیار عبدلی بتواند سالانه زیر نظر این مربی در آمریکا تمرین کند.

وی درباره بودجه فدراسیون ورزش های آبی نیز اعلام کرد: سال گذشته بودجه فدراسیون 13 میلیارد تومان بود و امسال قرار است با بودجه تجهیزات 35 میلیارد تومان به فدراسیون بدهند.

رئیس فدراسیون ورزش های آبی تصریح کرد: واترپلو راه خود را طی می کند و به مدت دو هفته در صربستان تمرین خواهد کرد. وی گفت: بعد از اربعین تمرینات به صورت رسمی آغاز می شود و در روسیه مسابقاتی خواهیم داشت و هدف واترپلو این است. برای قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در چین.

وی با اشاره به اینکه قرارداد یک شناگر نخبه در لیگ برتر شنا معادل 30 تا 40 میلیون تومان و قرارداد چند واترپلویست لیگ برتر حدود 350 میلیون تومان است، گفت: استخر آزادی آبروی تیم است. ورزش کشور و متأسفانه در حال تبدیل شدن به ویرانه است و سقف و حمام و راهرو آن تخریب شده و تعمیر آن دست ما نیست و امیدواریم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همانطور که وارد شده اند وارد این عرصه شوند. در توسعه ورزشگاه آزادی در استخر آزادی اندازه گیری کنید.

و افزود: فکر می کنند ما استخر داریم و پولدار هستیم. متأسفانه متولیان ورزش کشور به فدراسیون ورزش های آبی که سه رشته دارد نگاه نمی کنند و به نظر می رسد ما سه رشته شنا نداریم. غواصی و واترپلو.

رئیس فدراسیون ورزش های آبی با اشاره به اینکه متاسفانه در رشته شنا اتفاق قابل توجهی رخ داده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مربیان به کودکان مکمل می دهند که از کنترل خارج شده و باعث می شود ورزشکار به سن مطلوب برسد. وقتی به مسابقه می رسد بدنش پر است و این موضوع نگران کننده است.

رضوانی در خصوص شیرجه گفت: ما یک غواص با استعداد به نام سام واجیر داریم که در کانادا زندگی می کند و باید این ورزشکاران را حفظ کنیم، او در حال تمرین و تماشای مسابقات آنهاست و امیدواریم بتواند کار خاصی انجام دهد. و سام وزیر در آن شرکت خواهد کرد. قهرمانی آسیا با یک پرش دیگر.

وی درباره عدم اعزام مربی شنا به همراه سامیار عبدلی به المپیک گفت: درخواست این مربی به همراه نام مربی از سوی فدراسیون ارائه شده است و قطعا اگر مربی حضور داشته باشد بهتر است. اما در نتیجه نهایی اتفاقی نیفتاد و در نهایت به دلیل تعامل با وزارت ورزش و مشکلات پیش آمده، مربی به بازی های المپیک اعزام نشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=334249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.