افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

طراحی ناخن ژله ای و شکلاتی; با این سبک می توانید از عزاداری تا عروسی و سر کار رفتن زیبا باشید.

  • کد خبر : 334049
طراحی ناخن ژله ای و شکلاتی; با این سبک می توانید از عزاداری تا عروسی و سر کار رفتن زیبا باشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم ها سلیقه های متفاوتی دارند. حساس بودن به عناصر کوچکی که در انتخاب استایل و گل رز به کار می برید موضوعی کاملاً طبیعی است که البته نباید از حد خود فراتر رفت زیرا به حالات آزاردهنده و عجیبی تبدیل می شود که به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم ها سلیقه های متفاوتی دارند. حساس بودن به عناصر کوچکی که در انتخاب استایل و گل رز به کار می برید موضوعی کاملاً طبیعی است که البته نباید از حد خود فراتر رفت زیرا به حالات آزاردهنده و عجیبی تبدیل می شود که به آن وسواس می گویند. گزینه های مختلفی وجود دارد که یک خانم برای تکمیل استایل خود از آنها استفاده می کند. یک مرد می تواند پیراهن، شلوار، کفش و ساعت بپوشد تا خوش تیپ باشد. در حالی که یک خانم برای داشتن یک استایل نهایی و کامل باید از لباس های مختلف مانند مانتو، شال، روسری، کیف، کفش، اکسسوری و حتی آرایش و لاک استفاده کند. اسپری مو یکی از لوازم آرایشی جذاب برای هر خانمی به حساب می آید که می تواند ظاهری متفاوت و بسیار زیبا را برای افراد ایجاد کند. فرقی نمی کند چند سال داشته باشید و چه سلیقه و شرایط کاری دارید، در هر صورت هزاران طرح و رنگ وجود دارد که می توانید برای لاک خود استفاده کنید. تا به حال در مورد لاک های ناخن زیاد صحبت کرده ایم اما این بار می خواهیم سراغ طرح های خاص شکلاتی برویم. اگر شما نیز علاقه مند به دیدن و ایده گرفتن از این طرح ها هستید با ما همراه باشید.

انواع طرح لاک ناخن ژلیشی

چشم بسیاری از افراد همیشه به سمت لاک های رنگی و یا حتی روشن و … جلب می شود که نشان می دهد اغلب خانم ها ناخودآگاه جذب این طرح ها و رنگ ها می شوند. اگرچه ممکن است از آن آگاه نباشید، اما رنگ‌های تیره مانند شکلاتی نیز می‌توانند جذاب باشند، به شرطی که به آن‌ها توجه کنید و آنها را درست طراحی کنید. رنگ تیره ناخن های شکلاتی مدرن یکی از شیک ترین استایل های جدید دنیای مد است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و دل بسیاری از خانم ها را به دست آورده است. این طراحی ناخن با رنگ های شکلاتی و گرم در واقع با الهام از رنگ و بافت شکلاتی ظاهری شیک و مدرن به دستان و چهره جذاب شما می بخشد. محبوبیت این رنگ نشان می دهد که خانم های زیادی به رنگ های طبیعی و ملایم علاقه مند هستند.

857485

لاک ناخن شکلاتی

طراحی این سبک از لاک ناخن معمولا از طیف رنگ هایی مانند قهوه ای تیره، شکلاتی و گاهی حتی بژ شروع می شود که به صورت مشترک و هماهنگ در کنار هم قرار می گیرند. در واقع این ترکیب می تواند احساس گرما و راحتی را به خصوص در فصول سرد سال یا در خانم های مسن القا کند. از طرفی استفاده از این رنگ ها با داشتن رنگی جالب و خنثی می تواند با انواع لباس ها و استایل ها بسیار سازگار و قابل توجه باشد.

684784

طرح لاکی با جزئیات شکلاتی.

همچنین اگر می خواهید لاکی با دوام و بسیار مقاوم داشته باشید، بهتر است از لایه بردارهای مناسب برای افزایش دوام و جذابیت لاک خود استفاده کنید. افراد زیادی هستند که از جزئیات اضافی مانند خطوط طلایی یا طرح های خاص برای افزایش جذابیت این سبک طراحی استفاده می کنند. به این ترتیب رنگ قهوه ای این سبک لاک می تواند بسیار لطیف تر و زیباتر شود.

674864

لاک شکلاتی به دور از براقیت.

از طرف دیگر، اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که از زرق و برق خوششان نمی آید اما دوست دارید با استایل همراه باشید، حتما به سراغ مدل لاک شکلاتی بروید. در واقع لاک شکلاتی ماهیتی کاملا ساده دارد که می تواند با اصالت و زیبایی همراه باشد. مینیمالیستی بودن شرم آور است مگر اینکه با عناصر اضافی تزئین شده باشد. اگر این سبک در حالت ساده خود حفظ شود، می تواند برای هر موقعیت و موقعیتی ایده آل باشد.

657465

لاک شکلاتی برای خانم های شاغل.

یکی دیگر از مواردی که باعث محبوبیت این رنگ لاک شده است این است که می تواند با هر رنگ پوستی هماهنگ شود. در واقع، چه روشن‌تر باشید، چه سبزه و سبز، رنگ‌های شکلاتی به زیبایی دست‌های شما می‌افزایند. از آنجایی که این رنگ تهاجمی نیست و از طرفی زیبا و ظریف است، می تواند برای مکان هایی مانند محل کار ایده آل باشد. امروزه بسیاری از خانم ها کار می کنند و از طرف دیگر می خواهند زیبا و چشمگیر باشند.

58485



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=334049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.