افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

قدرتی که وحدت برای ما ایجاد می کند در تعارض نیست.

  • کد خبر : 333973
قدرتی که وحدت برای ما ایجاد می کند در تعارض نیست.

در نشست نمایندگان استان های لرستان و خوزستان؛ رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر بپذیریم و باور داشته باشیم که نیرویی که در ما وحدت و انسجام ایجاد می کند در تنوع و اختلاف نیست، راه خدمت به مردم و حل مشکلات کشور آسان می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مسعود مزکیان رئیس […]


در نشست نمایندگان استان های لرستان و خوزستان؛


رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر بپذیریم و باور داشته باشیم که نیرویی که در ما وحدت و انسجام ایجاد می کند در تنوع و اختلاف نیست، راه خدمت به مردم و حل مشکلات کشور آسان می شود.






به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مسعود مزکیان رئیس جمهور بعدازظهر دوشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای مجمع نمایندگان استان های لرستان و خوزستان، تعارضات موجود در حوزه انرژی به ویژه آب، برق و سوخت را از چالش های پیش روی آنها بررسی کرد. . دولت چهاردهم در ابتدای کار خود بیان و تصریح کرد: با وجود چالش ها و مشکلات فراوان در کشور معتقدم و اعتماد دارم که اگر اختلافات را کنار بگذاریم قطعا با هم افزایی می توانیم بر مشکلات فائق آییم. و کمک کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر همه جریان های سیاسی کشور به جای اینکه با تخریب و اتهام زدن به یکدیگر به قدرت برسند، در خدمت به کشور و مردم رقابت می کردند، با این تعداد مسایل و مشکلات حل نشده مواجه نبودیم. امروز افزود: دولت چهاردهم به دنبال اداره مردم نیست، بلکه به دنبال گره گشایی، خدمت صادقانه و تامین رضایت مردم است و در این راه از کمک همه گروه ها و جریان ها با هر جهت گیری و سلیقه استقبال خواهد کرد. .

وی توجه و تلاش ویژه برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی استان های محروم کشور را از اولویت های دولت چهاردهم برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل مدیریت نادرست و غیرعلمی اکثریت ثروتمندان، استان‌های غنی با ظرفیت‌های عظیم و منابع طبیعی و خدادادی محروم مانده‌اند که بی‌شک یکی از برنامه‌های دولت برای بهبود این شرایط خواهد بود.

پزشکان در ادامه کار پراکنده و مدیریت غیرمتمرکز را از مشکلات نظام اجرایی کشور برشمردند و بر اولویت بندی برنامه های کلان استان ها مطابق با نقشه راه توسعه کشور و همچنین نیازهای شهرستان تاکید کردند.

رئیس جمهور نقش نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی هیئت دولت را مکمل رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی در کشور عنوان کرد و گفت: اگر بپذیریم و باور داشته باشیم که قدرتی که وحدت و انسجام برای ما ایجاد می کند. در چند جناح و اختلاف نیست، راه و مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات کشور آسانتر می شود.

در این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان های لرستان و خوزستان نیز مهم ترین مسائل و چالش های موکلان خود را در زمینه تامین آب شرب و کشاورزی، تقویت و توسعه راه های مواصلاتی، رفع بیکاری و اشتغال زایی، بحث و تبادل نظر کردند. تکمیل پروژه های نیمه تمام، ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی، ساماندهی کشاورزی، افزایش سرانه فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی، تقویت حمل و نقل عمومی، ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و فرسوده و فعال سازی ظرفیت های گردشگری . رئیس جمهور

تمبر