افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی; چگونه آن را فعال و غیرفعال کنیم

  • کد خبر : 333839
قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی; چگونه آن را فعال و غیرفعال کنیم

به گزارش بازار، با فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی لمسی جدید یا قدیمی ال جی، دیگر نگران سلامت کودک و ماشین لباسشویی خود نباشید! مراحل فعال و غیرفعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی ال جی در مدل های مختلف متفاوت خواهد بود. در مدل‌های جدید، از دکمه قفل کودک برای فعال یا […]

به گزارش بازار، با فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی لمسی جدید یا قدیمی ال جی، دیگر نگران سلامت کودک و ماشین لباسشویی خود نباشید! مراحل فعال و غیرفعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی ال جی در مدل های مختلف متفاوت خواهد بود. در مدل‌های جدید، از دکمه قفل کودک برای فعال یا غیرفعال کردن قفل کودک استفاده می‌شود. این در حالی رخ می دهد که ماشین لباسشویی های قدیمی ال جی این دکمه را ندارند و برای فعال کردن قفل کودک باید از دکمه های جایگزین استفاده کرد. در این مقاله قدم به قدم مراحل فعال و غیرفعال کردن قفل کودک را شرح داده ایم.

مراحل فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی ال جی

در واقع، قفل کودک برای محافظت از دستگاه و ایمن نگه داشتن کودکان تعبیه شده است. با فعال شدن قفل کودک، همه دکمه ها به جز دکمه پاور غیرفعال می شوند تا با فشار دادن دکمه های ماشین لباسشویی در حالت روشن بودن ماشین لباسشویی به سلامت کودک شما آسیبی وارد نشود. هنگامی که قفل ماشین لباسشویی فعال می شود، نماد قفل یا کد CL روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

برخی افراد به اشتباه فکر می کنند نمایش کد CL یکی از خطاهای دستگاه است. در نتیجه برای تعمیر ماشین لباسشویی در صورت عدم نیاز با کارشناسان این حوزه تماس می گیرند. در زیر مراحل فعال سازی قفل ایمنی کودک در ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی ال جی و سایر مدل های آن را توضیح می دهیم.

اولین قدم برای فعال کردن قفل کودک. برنامه شستشو را روشن کرده و انتخاب کنید.

ابتدا برای فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی ال جی یا مدل های دیگر باید ماشین لباسشویی شما روشن باشد. در واقع نمی توان قفل کودک را در ال جی 8 کیلویی و سایر مدل ها با ماشین لباسشویی خاموش فعال کرد. پس از فشار دادن دکمه شروع، باید برنامه شستشوی مورد نظر را انتخاب کنید. اگر هنگام انتخاب برنامه شستشو با خطاهای ماشین لباسشویی ال جی پیدا شد، باید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید. زیرا در این صورت امکان فعال سازی قفل کودک وجود ندارد.

مرحله دوم فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی ال جی است. دکمه قفل کودک را پیدا کنید

در مرحله بعد باید دکمه Child Lock را فعال کنید تا قفل کودک ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی فعال شود. در برخی از مدل های ماشین لباسشویی ال جی، این دکمه با شکل قفل مانند مشخص شده است. علاوه بر این، برای فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی ال جی یا مدل های دیگر، ممکن است مجبور شوید از ترکیب فشار دادن دکمه های Temp و Spin استفاده کنید.

برای فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی ال جی در برخی از مدل های دستگاه ال جی باید دکمه Spin با Option یا دکمه Temp با Rinse را به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار دهید. در ماشین لباسشویی های قدیمی ال جی، دکمه های Temp و Option را با هم فشار دهید و ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید. اگر مدل ماشین لباسشویی شما نو باشد، قفل کودک ماشین لباسشویی به سادگی با فشار دادن دکمه قفل کودک فعال می شود.

مرحله سوم فعال کردن قفل کودک است. نمایش کد CL روی پنل

در آخرین مرحله برای آموزش استفاده از قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی نوبت به فعال سازی قفل کودک می رسد. هنگامی که دکمه های ذکر شده در مرحله قبل را فشار دهید، یک بوق کوتاه شنیده می شود و نماد قفل یا کد CL روی صفحه واشر ظاهر می شود. اگر پس از فشار دادن دکمه ها صدای بوق نمی شنوید و قفل کودک فعال نمی شود، باید دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی را مطالعه کنید تا علت را پیدا کنید.

چگونه قفل کودک را در ماشین لباسشویی ال جی باز کنیم؟

پس از فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی و اتمام برنامه شستشو، از شما سوال می شود که “چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی را غیرفعال کنیم” زیرا در زمان فعال بودن قفل کودک امکان باز کردن درب ماشین لباسشویی وجود ندارد. نحوه غیرفعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی در مدل های جدید و لمسی ماشین لباسشویی ال جی با مدل های قدیمی آن که در ادامه مطلب در مورد آن صحبت کرده ایم متفاوت خواهد بود.

نحوه غیرفعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی لمسی ال جی

برای باز کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی لمسی ال جی، باید دکمه قفل کودک را که در سمت چپ یا راست پل صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی قرار دارد، پیدا کنید. سپس این دکمه را به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید. در نهایت با غیرفعال شدن قفل کودک، کد CL از صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی حذف می شود.

چگونه قفل کودک را در مدل های قدیمی ماشین لباسشویی ال جی غیرفعال کنیم؟

در مدل های قدیمی ماشین لباسشویی ال جی، برخلاف مدل های لمسی جدید، دکمه قفل کودک وجود ندارد. در این ماشین لباسشویی ها برای غیرفعال کردن قفل کودک باید دکمه Temp را همراه با دکمه Option فشار دهید و آن را به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید. علاوه بر این، در برخی از مدل های قدیمی ماشین لباسشویی ال جی، دکمه ای بین دکمه های شستشو و شستشو وجود دارد که به دکمه قفل کودک معروف است. بنابراین برای غیرفعال کردن قفل ایمنی کودک در این ماشین لباسشویی ها، این دکمه را با دست خود برای چند ثانیه فشار دهید.

قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی; چگونه آن را فعال و غیرفعال کنیم

نحوه فعال کردن قفل کودک را در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بخوانید

در این مقاله نحوه فعال و غیرفعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی ال جی را به طور کامل بررسی کرده ایم. همچنین در این مقاله به تفاوت فعال سازی ماشین لباسشویی لمسی جدید ال جی با مدل های قبلی آن پرداختیم. اگر هنگام روشن یا خاموش کردن ماشین لباسشویی با خطا مواجه شدید، با مراکز معتبر مانند تعمیر آنلاین برای رفع این خطاها تماس بگیرید.

تعمیر آنلاین تمامی قطعات ماشین لباسشویی را به صورت کاملا اورجینال با 6 ماه گارانتی بی قید و شرط تعویض می کند. خریداران همچنین می توانند با خدمات پیک مجموعه، تکه های کوچک لباس را ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.