افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

پیام قاطع فرمانده کل سپاه به اسرائیلی ها/ آیا انتقام ایران از ترور اسماعیل هنیه قطعی است؟

  • کد خبر : 333791
پیام قاطع فرمانده کل سپاه به اسرائیلی ها/ آیا انتقام ایران از ترور اسماعیل هنیه قطعی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به حماقت خود ادامه داد و هانیه را در خاک ایران اسلامی به شهادت رساند». و در زمان و مکان مناسب پاسخ […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به حماقت خود ادامه داد و هانیه را در خاک ایران اسلامی به شهادت رساند». و در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهیم داد.

به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه ریختن خون شهید هانیه همچنان به موقع است، افزود: زمان و شکل مجازات و خونریزی شهید هانیه را تعیین می کنیم و قطعاً انجام می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سرزمین های اشغالی غوغا به پا شده است زیرا انتظار مرگ برای رژیم صهیونیستی دشوارتر از مجازات است و شبانه روز منتظر پاسخ ایران هستند. “

پاسدار فدوی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با به شهادت رساندن شهید هانیه جنایت بزرگی مرتکب شد و این بار به اشد مجازات خواهد رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین با وجود تحریم رسانه های غربی جهانی شده است، گفت: دشمن هجمه ها و توطئه های متعددی را برای براندازی نظام اسلامی به راه انداخته است، اما به فضل الهی و نظارت است. . به گفته مردم و مسئولان این فشارها بی طرف و بی نتیجه بوده است.

وی خدمت رسانی به زائران اربعین را توفیق و نگاه مهربانانه خداوند دانست و افزود: زیارت اربعین امری مستحب است اما خدمت به زائران یک وظیفه واجب و ثواب یک فریضه واجب بیشتر است. مستحب

سردار فدوی گفت: تردد اربعین امسال نسبت به سال های گذشته روان تر شده و مردم بیشتری برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی راهی عراق شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه، معرفت اباعبدالله الحسین(ع) را یکی از نیازهای فکری مسلمانان و از مقدمه های ظهور برشمرد و یادآور شد: اربعین و محل این زیارت معنوی است. یکی از راه های شناخت سیدالشهداء و نهضت عاشورا.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره مانع تردد میلیونی زائران می شوند و آن را سرپوش می گذارند تا این کنگره عظیم جهانی بازتاب بین المللی نداشته باشد در حالی که عظمت حرکت اربعین با این اقدامات مذبوحانه هیچگاه خاموش نخواهد شد.

سردار فدوی گفت: چشمان دشمن به دنبال اربعین است و با علم به اهمیت این کنگره همه حرکت های اربعین را زیر نظر دارد، اما با همه تبلیغات مسمومش، دل همه شیعیان و عاشقان هر لحظه به سمت اربعین می چرخد. ، هر چند توفیق زیارت نصیب عده معدودی شود.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.