افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

پاسخ به اتهامات امیرحسین ثابتی به عراقچی

  • کد خبر : 333681
پاسخ به اتهامات امیرحسین ثابتی به عراقچی

پس از اظهارات امیرحسین ثابتی درباره عباس عراقچی، توییت قدیمی وی علیه شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در فضای مجازی دست به دست می شود. به گزارش Intiter به گزارش خبرآنلاین، پس از اظهارات امیرحسین ثابتی درباره عباس عراقچی، توییت قدیمی وی علیه شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در […]










پس از اظهارات امیرحسین ثابتی درباره عباس عراقچی، توییت قدیمی وی علیه شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در فضای مجازی دست به دست می شود.









به گزارش Intiter به گزارش خبرآنلاین، پس از اظهارات امیرحسین ثابتی درباره عباس عراقچی، توییت قدیمی وی علیه شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در فضای مجازی دست به دست می شود.

از روز گذشته اظهارات و خواسته های امیرحسین ثابتی نماینده تهران در جلسه بررسی صلاحیت عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه با واکنش هایی همراه بوده است.

وی در بخشی از بیانیه خود تصریح کرد: ما معتقدیم آقای عراقچی یک دیپلمات واقع بین نیست، چه کسی گفته که امضای کری تضمین شده است، چه کسی گفته است که ترامپ نمی تواند از برجام خارج شود زیرا ما توافق کردیم که نمی توانند از برجام خارج شوند. برجام”؟” هر که می خواهد امروز در مجلس از ما رای اعتماد بگیرد.”

اکنون در پی اظهارات این نماینده تهران، توییت قدیمی وی علیه شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در فضای مجازی دست به دست می شود. وی در آن توئیت 1401 نوشت: «برای درک ریشه مواضع غلط امیرعبداللهیان، سخنان او درباره ظریف در روز معارفه را فراموش نکنید: او سرمایه خوبی برای نسل های آینده در وزارت امور خارجه گذاشت و التماس می کنم. شما که سیستم دیپلماتیک را از توانایی هایش محروم می کنید، یاد دادند که می توانید یک دیپلمات موفق باشید.





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.