افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

قیمت سهام شرکت های استخراج بیت کوین نشانه صعود صعودی است

  • کد خبر : 333618
قیمت سهام شرکت های استخراج بیت کوین نشانه صعود صعودی است

با ادامه نوسانات قیمت بیت کوین، سهام شرکت های استخراج بیت کوین به عنوان یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری جایگزین در نظر گرفته شده است. سهام شرکت‌های استخراج بیت کوین نشانه‌هایی از کاهش ارزش خود را در میان فشار شدید فروش پس از رویداد نصف شدن بیت‌کوین نشان داده‌اند که می‌تواند احتمال شروع […]

با ادامه نوسانات قیمت بیت کوین، سهام شرکت های استخراج بیت کوین به عنوان یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری جایگزین در نظر گرفته شده است. سهام شرکت‌های استخراج بیت کوین نشانه‌هایی از کاهش ارزش خود را در میان فشار شدید فروش پس از رویداد نصف شدن بیت‌کوین نشان داده‌اند که می‌تواند احتمال شروع به بهبود قیمت بیت‌کوین را افزایش دهد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، با توجه به پیش بینی ها و روندهای گذشته، سرمایه گذاری در سهام شرکت های استخراج بیت کوین می تواند استراتژی موثری برای بهره برداری از پتانسیل رشد این توکن باشد. از آنجایی که این شرکت‌ها مستقیماً به عملکرد بیت‌کوین وابسته هستند، اغلب تغییرات قیمت آن را شدیدتر تجربه می‌کنند و می‌توانند در دوره‌های صعودی سود بیشتری داشته باشند.

سهام شرکت های استخراج بیت کوین ارزان تر از ارزش واقعی آنهاست

سهام شرکت های استخراج بیت کوین نشانه هایی از کاهش آشکار را در میان فشار فروش قوی پس از رویداد نصف شدن بیت کوین نشان می دهد.

در سال 2024، قیمت بیت کوین به ویژه در سه ماهه اول و پس از راه اندازی ETF بیت کوین قوی بوده است. اما سهام شرکت های استخراج بیت کوین در این مدت عملکرد ضعیف داشته اند و تحت تاثیر نصف شدن، درآمد این شرکت ها به شدت کاهش یافته است.

امسال، برخی از شرکت های برتر استخراج بیت کوین مانند Marathon Digital و Riot Platforms بین 30 تا 50 درصد از ابتدای سال افت داشته اند. پلتفرم تحلیلی Ecoinometrics گزارش داد که سهام ماینرهای بیت کوین در ابتدای سال 2024 عملکرد ضعیفی داشته اند و فرصت های مهمی را در سه ماهه اول از دست داده اند.

اما اگر تاریخ تکرار شود، سهام این شرکت ها می توانند در چرخه صعودی بعدی از خود بیت کوین پیشی بگیرند. زیرا در حال حاضر در مقایسه با چرخه های قبلی ارزش کمتری نسبت به ارزش واقعی خود دارند.

حساب اقتصاد سنجی را در پلتفرم X ارسال کنیدحساب اقتصاد سنجی را در پلتفرم X ارسال کنید
حساب اقتصاد سنجی را در پلتفرم X ارسال کنید

Equinometrics نوشت:

اگر فکر می کنید که استخراج کنندگان بیت کوین در مرحله بعدی رشد سهمی بیت کوین به همان شیوه عمل خواهند کرد، منطقی است که نتیجه گیری کنیم که اکثر آنها اکنون به وضوح ارزان تر از ارزش واقعی خود هستند.

بازیگران برتر استخراج بیت کوین در حال تثبیت عملیات خود پس از رویداد هاوینگ در ماه آوریل، خرید تجهیزات جدید و آماده شدن برای عملیات آینده هستند. هفته گذشته، Digital Marathon 4144 بیت کوین به ارزش 300 میلیون دلار به صورت وام به سهام خریداری کرد..

اخیراً چندین سرمایه گذار سهام MicroStrategy را به عنوان جایگزینی برای بیت کوین انتخاب کرده اند. این منجر به راه اندازی هفته گذشته یک ETF با اهرم میکرواستراتژی، MSTX شد که حجم معاملات مناسبی را به خود جلب کرد.

آیا تثبیت قیمت بیت کوین به زودی پایان می یابد؟

در آخر هفته، بیت کوین تلاش کرد تا به بالای 60000 دلار صعود کند، اما نتوانست این مقاومت کلیدی را بشکند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 3.15 درصد کاهش در روز با 58171 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن 1.221 تریلیون دلار است.

پست حساب Rekt Capital در پلتفرم Xپست حساب Rekt Capital در پلتفرم X
پست حساب Rekt Capital در پلتفرم X

Rekt Capital، یک تحلیلگر معروف، اعلام کرد که بیت کوین تنها 125 روز تا رویداد نصف شدن فاصله دارد. از نظر تاریخی، صعود سهموی بیت کوین معمولاً 160 روز پس از نصف شدن شروع می شود. بنابراین، این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین به بالا جهش کند اواخر سپتامبر به تعویق بیفتد

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-19 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.