افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

راه اندازی USDT در بلاک چین Aptos توسط Tether

  • کد خبر : 333566
راه اندازی USDT در بلاک چین Aptos توسط Tether

تتر، ارائه دهنده پیشرو استیبل کوین، اخیراً اعلام کرد که استیبل کوین USDT خود را بر روی بلاک چین Aptos راه اندازی کرده است. این اقدام با هدف کاهش کارمزد تراکنش ها و افزایش سرعت تراکنش ها در این شبکه انجام می شود. Aptos به دلیل ساختار منحصر به فرد خود، قادر به پردازش تراکنش […]

تتر، ارائه دهنده پیشرو استیبل کوین، اخیراً اعلام کرد که استیبل کوین USDT خود را بر روی بلاک چین Aptos راه اندازی کرده است. این اقدام با هدف کاهش کارمزد تراکنش ها و افزایش سرعت تراکنش ها در این شبکه انجام می شود. Aptos به دلیل ساختار منحصر به فرد خود، قادر به پردازش تراکنش ها با آن است هزینه های کمتر و بهره وری بیشتر فراهم می کند

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، تتر با این اقدام در تلاش است تا حضور خود را در اکوسیستم بلاک چین های نوآورانه گسترش دهد و به کاربران اجازه دهد از ویژگی های پیشرفته بلاک چین Aptos بهره مند شوند. این حرکت همچنین می تواند به افزایش پذیرش و استفاده از USDT در بین کاربران و پروژه های مختلف کمک کند.

راه اندازی USDT در بلاک چین Aptos

تتر توکن USDT خود را روی بلاک چین Aptos راه اندازی کرده است تا هزینه های تراکنش را کاهش دهد. بر اساس گزارش ها، این اقدام بخشی از برنامه های تتر برای بهبود دسترسی به ارزهای دیجیتال و افزایش استفاده جهانی از آنها است. هدف تتر با ادغام USDT در بلاک چین Aptos است مقیاس پذیری و سرعت بالا از این بلاک چین استفاده می شود تا کاربران بتوانند هزینه های بسیار پایین بهره مند شدن

این ادغام جدید باعث می شود کارمزد تراکنش برای طیف وسیع تری از موارد استفاده از جمله کاهش یابد معاملات کوچک و عملیات عمده در مقیاس سازمانی، اقتصادی تر باشد

در حالی که تتر در چند سال گذشته به بسیاری از بلاک چین ها گسترش یافته است، در اصل تنها در دو سال موفق بوده است. عرضه USDT در شبکه Tron در حال حاضر 60.82 میلیارد دلار و در شبکه Ethereum 52.99 میلیارد دلار است. پس از این دو شبکه، آربیتروم با ۲.۷۴ میلیارد دلار بیشترین مقدار USDT را دارد. تنها دو شبکه دیگر بیش از 1 میلیارد دلار در تتر دارند.

در ماه ژوئن، تتر اعلام کرد که تولید USDT جدید در بلاک چین های EOS و Algorand را متوقف می کند. در سال 2023، تتر به پشتیبانی استیبل کوین خود در شبکه های بیت کوین، کوساما و بیت کوین کش پایان داد.

رشد بلاک چین Aptos در سال جاری

بلاک چین Aptos امسال رشد قابل توجهی داشته است و کاربران فعال روزانه آن (DAU) از 96000 در ژانویه به 170000 در جولای افزایش یافته است.

در گزارشی در این باره آمده است:

در ماه می 2024، در یک روز، تعداد بی سابقه 157 میلیون تراکنش در بلاک چین Aptos پردازش شد.

پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether، توضیح داده است که فناوری Aptos تراکنش های سریع تر و مقرون به صرفه تر با USDT را تسهیل می کند.

آردوینو افزود:

تیم Tether از ادغام و همکاری با اکوسیستم Aptos بسیار خوشحال است و همچنان متعهد به دسترسی بیشتر و کارآمدتر کردن ارزهای دیجیتال است.

همکاری بلاک چین Aptos با پلتفرم تحلیلی Nansen

در 17 ژوئیه، نانسن، یک ارائه دهنده تجزیه و تحلیل بلاک چین، همکاری با بلاک چین Aptos را برای ارائه تجزیه و تحلیل خود به اکوسیستم بلاک چین آغاز کرد.

هدف از این همکاری کمک به رشد اکوسیستم Aptos با ارائه ابزارهای تحلیلی به کاربران و سرمایه گذاران است تا بتوانند روندهای فعلی را به خوبی شناسایی کنند.

الکس سوانویک، مدیر عامل شرکت نانسن، توضیح داد که این همکاری ابزارهایی را برای تیم‌های رمزارز برای کاوش عمیق‌تر در اکوسیستم Aptos فراهم می‌کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-19 17:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.