راهنما بهار در 19 دی 1352 در شهرستان هزاوه از توابع استان مرکزی به دنیا آمد. در ادامه ویدئویی از صحبت های بهاره رهنما پس از طلاق از همسر اولش در حضور همسر دومش را مشاهده می کنید.

دنیای بازیگری سرزمین عجایب است. این افراد به همان اندازه که نگران درآمد هستند، به شهرت هم اهمیت می دهند. زیرا وقتی در زندگی خصوصی خود کاری انجام می دهید، خانواده اطراف شما و دو همسایه از آن باخبر می شوند. اگر یک بازیگر فقط نیاز به ازدواج مجدد یا طلاق داشته باشد، میلیون ها نفر متوجه می شوند و هزاران شایعه در مورد آن پخش می شود. البته این مسائل ارتباط مستقیمی با شخصیت آن بازیگر دارد. چون یکی مثل آقای پیمان قاسم خانی ازدواج دوم دارد و هیچکس با او حرف عجیبی نمی زند و چهره ای مثل خانم. راهنما بهار او ازدواج دوم هم دارد و پشت آن حرف و حدیث زیاد است! این در حالی است که بهاره رهنما نیز دو ازدواج داشت اما با کول بری در حاشیه.

راهنما بهار

بهاره رهنما بازیگر دهه پنجاهی است که اکنون 51 سال سن دارد. او از همسر اولش آقای پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد که در دهه 90 به جدایی و طلاق منجر شد. بهاره رهنما چندی پیش با آقای امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و پس از 5 سال دوباره طلاق گرفت. چندی پیش بهاره رهنما با فردی به نام امیر اما در سن بسیار پایین وارد تونل حواشی شد اما در نهایت ازدواج زنده با او را تکذیب کرد. بهاره رهنما چهره سرشناس با سابقه کاری بسیار مهم است که در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده و لحظات شاد و جذابی را برای مخاطبانش رقم زده است. بهار رهنما را در زیر در کنار همسران سابقش مشاهده می کنید.

عکس همسر اول بهاره رهنما

راهنما بهار

عکس همسر دوم بهاره رهنما

راهنما بهار

عکس کاندیدای جدید از بهاره رهنما

راهنما بهار




آیا این خبر برای شما مفید بود؟