افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آقای رسایی! کاش می رفتی مسجد سپهسالار و به جای مجلس در مسجد نماز می خواندی.

  • کد خبر : 333217
آقای رسایی! کاش می رفتی مسجد سپهسالار و به جای مجلس در مسجد نماز می خواندی.

آفتاب نیوز: حمید رسایی نماینده جبهه پایداری در شورای اسلامی با اشاره به قرائت نهج البلاغه توسط پزشکان در جلسه دفاعیه وزرای پیشنهادی به ذکر خاطره ای از مرحوم مدرس در شورای ملی پرداخت که به نظر می رسد این خاطره بوده است. یک روحانی در مجلس و مدرس نیز خوانده می گوید: اینجا مجلس […]

آفتاب نیوز:

حمید رسایی نماینده جبهه پایداری در شورای اسلامی با اشاره به قرائت نهج البلاغه توسط پزشکان در جلسه دفاعیه وزرای پیشنهادی به ذکر خاطره ای از مرحوم مدرس در شورای ملی پرداخت که به نظر می رسد این خاطره بوده است. یک روحانی در مجلس و مدرس نیز خوانده می گوید: اینجا مجلس است; مرحوم سپه سالار دو ساختمان ساخت که یکی مسجد سپه سالار و دیگری مجلس است و اینجا جای نماز نیست.

آره حق با معلم بود و مجلس جای نماز نیست. اما مقايسه روضه و نهج البلاغه متفاوت است كه به آن مغالطه تشبيه غير منصفانه نيز گفته مي شود كه البته برخي در آن صاحب نظر هستند; روضه برای عزاداری مصائب اهل بیت علیهم السلام عاطفی است و نهج البلاغه کتابی است که حاوی رهنمودهای حکمرانی است که قرار بود ۴۵ سال پیش در ایران اجرا شود، اما نه تنها. نادیده گرفته شد، اما کار به جایی رسید که نماینده مجلس، گفتن دو جمله از نهج البلاغه توسط رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، او را آزار می دهد و تذکر می دهد!

ما دست درازی نمی کنیم، اما واقعیت این است که اگر تعالیم حکومت علی اجرا شود، بیت المال حتی اگر کلبه زنان شده باشد، باز می گردد. بنابراین، کسانی که در تبلیغات انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری یا مجلس، با هزاران و هزاران پول بیت المال، وام های بدون پرداخت یا سوء استفاده از بیت المال، حتی اگر بسیار متدین به نظر برسند، قطعاً از اجرای بیت المال نهج البلاغه حذف خواهند شد. تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

ضمناً من دوست دارم رسایی به جای مجلس به مسجد سپهسالار در همان میدان بهارستان برود و نماز بخواند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.