افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

رنجبر: رئیس جمهور زنی کاربلد را به عنوان وزیر پیشنهادی راهداری و شهرسازی معرفی کرد

  • کد خبر : 333120
رنجبر: رئیس جمهور زنی کاربلد را به عنوان وزیر پیشنهادی راهداری و شهرسازی معرفی کرد

نماینده مردم در شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور محترم بانوی محترم و توانمندی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده اند که قابل تقدیر است. به گزارش ایسنا، فضل الله رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: […]

نماینده مردم در شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور محترم بانوی محترم و توانمندی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده اند که قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، فضل الله رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از وظایف شماست. مسئله تعامل است همه باید به رئیس جمهور در انجام وظایف خود کمک کنند. اگر بتوانیم طوری رفتار کنیم که رئیس جمهور پیروز شود، پیروزی او پیروزی همه ما خواهد بود. وی همچنین گفت: کابینه دولت چهاردهم باید هر چه سریعتر تشکیل و تصویب شود. مومن بودن، صداقت بودن، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی از جمله صفاتی است که رهبر انقلاب برای وزرای پیشنهادی برشمردند.

وی ادامه داد: جستجو و مقایسه با اسناد قبلی از جمله طرح های خانم صادق دقیق بوده است. نیمی از جمعیت کشور را جامعه محترم زنان تشکیل می دهند. رئیس جمهور محترم یک خانم محترم و توانمند را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده اند که قابل تقدیر است. این اقدام رئیس جمهور نسبت به نمایندگانی که خارج از مرزهای کشور هستند باطل است. خانم صادق تمام سمت های این وزارتخانه را قدم به قدم طی کرده است. تلفیقی از دانش و تجربه در آنها وجود دارد. رشادت ها و رشادت های او یادگار شهیدی ستودنی در وزارت راه و شهرسازی است.

رنجبر یادآور شد: شکاف ساختارهای جدید و قدیم، بحران فقر و برخی از این کاستی ها نتیجه ضعف مدیریت در گذشته است. نباید به خاطر وعده های محقق نشده مسکن، خانم صادق را مقصر بدانیم. با استفاده از مدیریت شما می توانیم گام های محکم و بلندی برای رفع مشکلات برداریم. ما به موافقت و همدردی شما برای رای اعتماد بالا نیاز داریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.