افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

نیازهای ورزشی شهرستان گناوه باید اولویت بندی و رفع شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 33296
نیازهای ورزشی شهرستان گناوه باید اولویت بندی و رفع شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر محمد تقی سافاری وی شنبه شب در مراسم تجلیل از مسابقات جهانی دوومیدانی با تبریک به این دو ملی پوش شهرستانی گفت: شهرستان گناوه دارای جوانان و ورزشکاران مستعد و توانمندی در رشته های مختلف ورزشی است که در عرصه های کشوری و بین المللی حضور دارند. بین المللی بهترین عناوین […]

به گزارش خبرنگار مهر محمد تقی سافاری وی شنبه شب در مراسم تجلیل از مسابقات جهانی دوومیدانی با تبریک به این دو ملی پوش شهرستانی گفت: شهرستان گناوه دارای جوانان و ورزشکاران مستعد و توانمندی در رشته های مختلف ورزشی است که در عرصه های کشوری و بین المللی حضور دارند. بین المللی بهترین عناوین را دارند و مایه مباهات کشور هستند و امیدواریم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

فرماندار گناوه افزود: جوانان غیور این مرز و بوم همواره در تمامی سناریوهای انقلاب با جان و دل ایستادند و امروز جایگاه، صلابت کشور و درخشش پرچم مهینمان مرهون خون هزاران شهید و جوان غیوری است که با همه کاستی ها و مشکلات همواره در عرصه های مختلف تلاش کردند و باعث سربلندی ما شدند.

وی بیان کرد: زحمات و جانفشانی های این ورزشکاران سرافراز و پرشور با هیچ پاداش مادی قابل جبران نیست و باید از والدین و همه کسانی که این ورزشکاران را تربیت و یاری کردند قدردانی کرد.

وی با اشاره به نیازهای ورزشی شهرستان گناوه گفت: رتبه این شهرستان از نظر زیرساخت های ورزشی در سال های اخیر رتبه دهم و در 2 سال گذشته با برنامه کوچک سلام تاکنون پروژه ها و طرح های بسیار خوبی در اداره ورزش شهرستان انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت: در رشته های مختلف ورزشی سال گذشته اعتبارات خوبی برای تجهیز سالن های ورزشی، ورزش های ساحلی، زمین چمن، ساخت سالن 1500 نفره، زمین تارتان و موارد دیگر اختصاص یافت و امسال نیز اعتباراتی برای توسعه ورزش شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه و اداره ورزش تقویم ورزشی سالانه را بر اساس نیاز ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان تدوین و تنظیم و نیازها در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نیازهای شهرستان باید اولویت بندی شود تا برنامه بر اساس اولویت ها برنامه ریزی شود. کوچک و با توجه به اعتبارات موجود اقدامات موثرتری برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان انجام داد.

وی گفت: مدیران استانی و اداره کل ورزش استان برای کمک به ورش ده گناوه توجه ویژه داشته باشند. آه تو داشته باشند و به این شهرستان برای اجرای پروژه های ورزشی شهرستان کمک کنند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید برای درخواست های خود چاره اندیشی کنند تا مشکلات با هم حل شود.

به فرهنگ و اخلاق پهلوی توجه کنید

وی بیان کرد: مربیان باید علاوه بر تربیت ورزشکار و قهرمان به برنامه های فرهنگی و اخلاق پهلوانی نیز توجه داشته باشند تا افرادی مانند شهید سلیمانی در کشور پرورش یابند که هیچ گاه نمی توانند نابود شوند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه جوانان باید پرچم و دین را با سربلندی بیاموزند، گفت: جوانان باید سلامت و امنیت خود را گرامی بدارند و شهر، شهرستان و کشور خود را با افتخار در صحنه های ملی و بین المللی عرضه کنند. بین المللی نام ببرید.

وی گفت: با توان و استعداد جوانان این شهرستان امیدواریم شاهد موفقیت و درخشش بیشتر جوانان و ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف و سربلندی بیشتر برای کشور باشیم.

این مراسم با حضور رؤسا و نایب رئیس 35 هیئت ورزش بانوان و رئیس اداره ورزش و جوانان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد و با اهداء لوح از امیر خسروانی برنده مدال نقره و سجاد نیک پرست برگزیده مسابقات بین المللی تقدیر شد..

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.