افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

عطایی: از خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم/ مقصر من هستم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 33251
عطایی: از خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم/ مقصر من هستم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم های ملی مردان در لیگ ملت های 2023 و تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان 2023 و برنامه های آینده این تیم ها از ساعت 10:30 صبح امروز (شنبه 31 تیرماه) به ریاست داوری آغاز شد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم های ملی مردان در لیگ ملت های 2023 و تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان 2023 و برنامه های آینده این تیم ها از ساعت 10:30 صبح امروز (شنبه 31 تیرماه) به ریاست داوری آغاز شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این نشست با معرفی گزارش عملکرد تیمش گفت: تیم والیبال ایران در این گروه حضور دارد و جاهایی خالی است. ما باید هر چیزی را در جای خود ببینیم. تولید بازیکن فقط با یک نفر اتفاق نمی افتد. از نسل قهرمانان لهستان در سال 2017، در حال حاضر تنها سه بازیکن در این تیم حضور دارند بزرگسالان آنها آنها حضور دارند

بهروز عطایی تصریح کرد: والیبال متعلق به تمام ایران است و قلب همه برای این رشته می تپد و اگر 10 برابر بیشتر به دنیا بیایم همین مسیر را طی می کنم. من سرمربی همه رده های سنی بودم و 40 سال است که در این رشته حضور دارم اما هیچ وقت به اندازه یک ماه گذشته مورد کنایه قرار نگرفتم. در ورزش شکست ها و پیروزی ها وجود دارد، اما شکنجه ها نباید بی پایان باشد. تیم والیبال فرانسه در دوره قبل قهرمان لیگ ملت ها شد و امسال هفت پله سقوط کرد، ایران هم به همین میزان سقوط کرد اما آیا فشار روی دو تیم یکسان بود؟ البته فکر می کنم اگر پنج بازی می بردیم هفتم می شدیم و اگر سه برد می بردیم شاید شرایط تغییر می کرد.

وی با بیان اینکه دو تیم جوانان و بزرگسالان چندان قابل مقایسه نیستند، گفت: بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر دنیا حضور ندارند. والیبال ایران از سال 2019 کیفیت خود را از دست داده و از سرمایه گذاری مناسب غفلت کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: برای ارتقای کیفیت تیم از پاول که سرمربی سابق تیم ملی لهستان بود و عیسی استفاده کردیم. سینگدوینی و در تمرین از کامبیز یعقوبی استفاده می کنیم. یاناس ما از آن با تمرینات به روز استفاده می کنیم. امین اسماعیل نژاد دو روز قبل از اعزام به ژاپن از ناحیه پا آسیب دید و در هفته اول عملکرد خوبی نداشت. در برنامه های آماده سازی چین و صربستان درخواست دیدار دوستانه داشتند و ما چین را مناسب ندانستیم و صربستان لغو شد و دو دیدار تدارکاتی در ترکیه داشتیم که کافی نبود. همیشه از عدم شروع خوب در لیگ ملت ها صحبت می شود می توان زنان و اینکه لیگ کشور کوتاه است و دو سه ماه فاصله دارد. بازیکنان از رقابت فاصله می گیرند.

وی با اشاره به برگزاری 65 جلسه تمرین گروهی تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع لیگ ملت ها، گفت: 30 بازیکن را دعوت کردیم و میلاد عبادی پور با توجه به اینکه بازیکن بین المللی است و در کشورهای دیگر بازی می کند، درخواست جدایی داد. خود امیر غفور هم می خواست از تیم خداحافظی کند. مشابه عملکرد قبلی شگفت انگیز آه تو هدش و ولی زاده در این مسابقات پدیده بودند. محراب مالکی، سرلک و فلاح آسیب جزئی دیدند. صابر کاظمی هم آماده نبود و مبین نصری و گلزاده را دوست داشتیم اما آنها را برای کمک به جوانان در اختیار این تیم قرار دادیم. شاید خانزاده در دو بازی اخیر حضور داشت، ما پیروز می شدیم.

عطایی به او یادآوری کرد که سه مسابقه پنج است او نشسته تیم ایران در هفته آخر لیگ ملت ها حضور داشت، گفت: در ست آخر در یک بازی مقابل هلند خوب بازی نکردیم در حالی که بازیکنان اصلی مثل امین را در اختیار نداشتیم و در دیدار مقابل فرانسه دو پاسور با هم امتیاز گرفتند اما امین می توانست دو امتیاز کسب کند. در کل از گروه کاری خودم راضی هستم. حمایت جامعه والیبال باعث تسهیل در تصمیم گیری کادر مربیگری می شود. من از همه خانواده و والیبالی ها عذرخواهی می کنم و مقصر خودم هستم. هیچ وقت در سالن فدراسیون تعطیل نیست و کارشناسان می توانند نقاط ضعف را بگویند و از شنیدن توصیه های دوستان خوشحال می شوم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.