افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

فعالیت بیش از 40 هزار نفر از اعضای هلال احمر در اربعین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 332485
فعالیت بیش از 40 هزار نفر از اعضای هلال احمر در اربعین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار تمبرپیرحسین کولیوند بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید گروه خبرنگاران از پایانه مرزی شلمچه ضمن تشکر از مسئولان خوزستانی برای ارائه تسهیلات بسیار خوب در استان به زائران، اظهار داشت: با در نظر گرفتن گرمای هوا. با توجه به شرایط آب و هوایی، امکانات بسیار خوبی برای تسهیل زائران ایجاد شده است. […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار تمبرپیرحسین کولیوند بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید گروه خبرنگاران از پایانه مرزی شلمچه ضمن تشکر از مسئولان خوزستانی برای ارائه تسهیلات بسیار خوب در استان به زائران، اظهار داشت: با در نظر گرفتن گرمای هوا. با توجه به شرایط آب و هوایی، امکانات بسیار خوبی برای تسهیل زائران ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه آنچه از اظهارات مردم برمی آید رضایت بسیار خوبی از کار و خدمات نیروهای مختلف به زائران است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیش از 200 اتوبوس آمبولانس و خودروی امدادی به عراق اعزام کرده ایم و با وزیر بهداشت عراق نیز همکاری بسیار خوبی داشته ایم.

کولیوند ادامه داد: اکنون در شهرستان کاظمین و سامارا بیمارستان داریم. در شهر نجف علاوه بر بیمارستان امام علی(ع)TO) هلال احمر، چهار بیمارستان عراق در اختیار همکاران هلال احمر است.

وی با اعلام اینکه چهار بیمارستان عراقی در مسیر نجف به کربلا داریم، گفت: همچنین 32 پایگاه سطح 1، 2 و 3 خدمات رسانی می کنند. 6 بیمارستان و بیش از 700 پایگاه سطح 1، 2 و 3 در شهر کربلا خدمات رسانی می کنند.

رئیس هلال احمر گفت: همچنین 1500 موکب مردمی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند.

کولیوند با بیان اینکه 6 هزار نفر در کشور عراق خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند، اظهار داشت: 2 هزار نفر به عنوان پزشک. سرگیجه کار خدماتی انجام می دهند.

وی افزود: همکاران بهداشت محیط و مدیریت بیماری های عفونی در حال پایش و پایش هستند و خوشبختانه تا امروز هیچ گزارشی از بیماری های عفونی و شایع نداشته ایم.

رئیس هلال احمر گفت: با وجود گرما تاکنون تلفات جانی بر اثر گرمازدگی نداشته ایم.

کولیوند با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط جمعیت هلال احمر و با همکاری اورژانس عراق و حشدالشعبی خدمات نیز ارائه شد. اما تاکنون 92 مصدوم به کشور اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی بین نیروهای مردمی عراق و گروه های خدمات رسانی با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تصریح کرد: استقبال از زائران 70 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر است که این نشان از برنامه است. . کوچک خب ستاد اربعین است و اگر وضعیت به همین منوال باشد بعید است در تردد زائران گره ترافیکی داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: تمهیدات خوبی در زمینه آب سرد، یخ و تغذیه انجام شده است.

کولیوند تصریح کرد: 23 فروند بالگرد آماده است خوب و امسال وزیر عراق مجوز پرواز هلال احمر در آسمان عراق را داده است و اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد و نیاز به هلیکوپتر باشد، می توان از هلیکوپترهای هلال احمر برای اعزام آنها به آسمان عراق استفاده کرد.

وی بیان کرد: بیش از 40 هزار امدادگر در کشور وجود دارد. ناجی و داوطلبان هلال احمر فعال هستند، گفت: در مجموع 8000 نفر در عراق فعال هستند.

رئیس هلال احمر در خصوص پایگاه های جاده ای گفت: ما در عراق هر 60 یا 70 کیلومتر یک پایگاه راهداری داریم و پلیس و پلیس عراق و خدمه محبوب با ما همکاری می کنند، همچنین در داخل کشور از مرزهای شرقی و محورهای مواصلاتی به این محل پایگاه، شعبه و ایستگاه سیار داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.