افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

جاستین بونز سولانا و کاردانو را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد

  • کد خبر : 332413
جاستین بونز سولانا و کاردانو را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد

جاستین بونز (جاستین بونز) یکی از منتقدان آلت کوین ها فاش کرد که کاردانو و سولانا در مورد قابلیت های شبکه های خود در شماره تراکنش در ثانیه (TPS) الفاطلاعات نادرست منتشر کرده اند. Bones، بنیانگذار Cyber ​​Capital، بار دیگر به Solana (SOL) و Cardano (ADA) رسیده است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت […]

جاستین بونز (جاستین بونز) یکی از منتقدان آلت کوین ها فاش کرد که کاردانو و سولانا در مورد قابلیت های شبکه های خود در شماره تراکنش در ثانیه (TPS) الفاطلاعات نادرست منتشر کرده اند. Bones، بنیانگذار Cyber ​​Capital، بار دیگر به Solana (SOL) و Cardano (ADA) رسیده است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش بلاک چین هوملند، این بار این منتقد این دو پروژه را به گمراه کردن جامعه در مورد تعداد تراکنش در ثانیه (TPS) متهم کرده است. اگرچه انتقاد از کاردانو برای Bones تازگی ندارد، اما نظرات او واکنش های شدیدی را در جامعه به همراه داشته است.

اطلاعات جعلی سولانا و کاردانو

جاستین بونز هر دو پروتکل را به عنوان بزرگترین متخلفان در مورد آمار تراکنش در ثانیه (TPS) در شبکه خود شناسایی کرد. دروغ گفتن انجام داده اند او توضیح داد که سولانا با ضریب برابر با 6.5 و کاردانو با ضریب برابر با 26.5 آنها آمار واقعی را تغییر داده اند. به گفته وی، هر دو پروتکل استاندارد شاخص TPS در صنعت کریپتو را نقض می کنند.

او مدعی حداکثر قدرت نظری سولانا بود 10 هزار TPS است، اما در واقع این عدد تنها است ۷۳۹ است او همچنین اشاره کرد که، از لحاظ نظری، حداکثر قدرت کاردانو ۱۸ TPS است، در حالی که در حال حاضر این تعداد 0.4 است

البته لازم به ذکر است که این ارقام بسته به اینکه چه کسی این اعداد را ارائه می دهد می تواند متفاوت باشد. برخی افراد حتی ادعا می کنند که از نظر تئوری، حداکثر قدرت سولانا است ۶۵ به هزار می رسد. در مورد کاردانو، برخی معتقدند که این عدد می تواند باشد ۴۷۷ رسیدن

این تفاوت ها نشان دهنده تفاوت های عمده در هر دو پروتکل است. Bones اشاره کرد که برخی از پلتفرم ها به این دو پروژه کمک کرده اند آمار جعلی انتشار علاوه بر این، Bones برای حملات سنگین خود به Cardano شناخته شده است. او اخیرا ادعا کرد که کاردانو متمرکز شده است و «موج پذیرش ارزهای دیجیتال» از ADA عبور کرده است.

استخوان ها نتیجه گرفتند:

کاردانو باید بیشتر روی مقیاس پذیری لایه 1 تمرکز کند. ظرفیت فعلی 18 تراکنش در ثانیه کاردانو باعث می شود توسعه دهندگان خارج از اکوسیستم کاردانو تمایلی به پیوستن به این پلتفرم نداشته باشند! علیرغم قطعی شبکه سولانا، تمرکز گره ها و دروغ های گذشته آن، بازار همچنان سولانا را با ظرفیت 10000 TPS انتخاب می کند. این باید درس بزرگ برای کاردانو باشید!

جامعه در حالت تدافعی

تعدادی از هواداران کاردانو سعی کرده اند از پروتکل دفاع کنند. کاربری در شبکه اجتماعی X پستی منتشر کرد که در آن مدعی شد کاردانو پس از آپدیت Hydra پیشرفت چشمگیری داشته است، به خصوص از نظر قابلیت مقایسه.

شایان ذکر است که Hydra Head اخیراً به روز رسانی دریافت کرده است که اجازه می دهد “بدون نیاز به بستن آن، وجوه را از یک سر باز برداشت کنید«ارائه می‌دهد این به‌روزرسانی همچنین بهبودهایی را در اسناد به ارمغان می‌آورد و مشکلات مربوط به محاسبه هزینه داخلی کیف پول را برطرف می‌کند.

اکوسیستم کاردانو به شبکه خود اعتماد دارد و ممکن است به postbones واکنش نشان ندهد. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، اخیراً یک میلیون دلار به هر کسی که بتواند با موفقیت کیف پول کاغذ توری را هک کند، پیشنهاد داد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-18 16:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.