افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

آخرین اخبار پرونده قتل آینور / دو فرزند خانواده نیز متهم هستند + جزئیات

  • کد خبر : 332217
آخرین اخبار پرونده قتل آینور / دو فرزند خانواده نیز متهم هستند + جزئیات

به گزارش رکنا، خبر گم شود آی نور دختر 3 ساله اهل روستای ده صفید حاج درویش الیگودرز 27 مرداد آزاد شد. عملیات جستجو با حضور هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و مردم محلی از لحظه مفقود شدن آینور آغاز شد و تا شب 28 مرداد ادامه داشت. چهار تیم جستجو و نجات، یک تیم […]

به گزارش رکنا، خبر گم شود آی نور دختر 3 ساله اهل روستای ده صفید حاج درویش الیگودرز 27 مرداد آزاد شد. عملیات جستجو با حضور هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و مردم محلی از لحظه مفقود شدن آینور آغاز شد و تا شب 28 مرداد ادامه داشت.

چهار تیم جستجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان، سه قلاده سگ نجات، موتورسواران و ATV از ازنا و الیگودر به مدت 6 روز کل روستای ده سفید را زیر نظر گرفتند اما جست و جو نتیجه ای در بر نداشت.

ظهر روز 23 اوت 1403 بود که جسد آینور در چاله فاضلاب روستای ده صفید پیدا شد و قاتل آینور پنج روز بعد آن را پیدا کرد. جسد شناسایی شد

دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان پلیس آگاهی الیگودرز امروز 7 مردادماه محل حادثه. قتل آینور بازسازی شد و تحقیقات پلیس برای یافتن سرنخ هایی از این ماجرا ابعاد جدیدی به خود گرفت.

جعفر گودرزی با اشاره به کشف جزئیات جدیدی از قتل آینور گفت: امروز با حضور متهمان این پرونده صحنه قتل این پسر بچه سه ساله را در روستای ده سفید بازسازی کردیم.

وی با بیان اینکه اعترافات زن میانسال قتل آینور و عروسش در بازجویی های جدید تناقض دارد، افزود: در حال بررسی بیشتر ابعاد این پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز یادآور شد: قاتل در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که مدت ها پس از خفگی جسد آینور را به فاضلاب برده است اما از سوی دیگر اعتراف کرد که دمپایی های پسر را در جاده روستا انداخته و سپس آنها را پیدا کرده است. . .

گودرزی با بیان اینکه ابعاد تحقیقات درباره قتل آینور به جزئیات جدیدی رسیده است، تصریح کرد: در بازجویی های جدید دو پسر خانواده قاتل نیز مظنون هستند.

وی پس از بیان اینکه در بازجویی جدید به کل خانواده همسایه آینور مشکوک هستیم، توضیح داد: پزشکی قانونی در حال معاینه جسد این کودک است.

دادستان انقلاب الیگودرز با بیان اینکه در حال حاضر مادرشوهر و عروس همسایه آینور بازداشت هستند، تصریح کرد: در حال بازجویی از فرزندان این خانواده نیز هستیم و احتمال دستگیری این افراد وجود دارد.

گودرزی با تاکید بر بازجویی از خانواده همسایه آینور و ادامه تحقیقات، اذعان داشت: ماموران نخبه و بازپرس شعبه دوم الیگودرز در حال رسیدگی به قتل مشکوک این کودک هستند و هنوز انگیزه این قتل مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.