افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

مهم ترین دغدغه دولت این است که با تامین رضایت مردم فاصله جامعه و دولت را کاهش دهد.

  • کد خبر : 332088
مهم ترین دغدغه دولت این است که با تامین رضایت مردم فاصله جامعه و دولت را کاهش دهد.

آفتاب نیوز: مسعود بیزیکیان در جلسه عصر روز یکشنبه 7 مرداد 1403 هیئت دولت به تبیین موضوع مهم رابطه حکومت و حاکمیت در نظام اسلامی و چشم انداز دولت چهاردهم در این زمینه با توجه به نقش مردم پرداخت. وی به عنوان پشتوانه اصلی دولت ها در تمام ادوار تاریخی تصریح کرد: امروز مهمترین دغدغه […]

آفتاب نیوز:

مسعود بیزیکیان در جلسه عصر روز یکشنبه 7 مرداد 1403 هیئت دولت به تبیین موضوع مهم رابطه حکومت و حاکمیت در نظام اسلامی و چشم انداز دولت چهاردهم در این زمینه با توجه به نقش مردم پرداخت. وی به عنوان پشتوانه اصلی دولت ها در تمام ادوار تاریخی تصریح کرد: امروز مهمترین دغدغه و مشکل دولت چهاردهم این است که چگونه با اقدامات خود فاصله مردم و دولت را کاهش داده و رضایت بیشتری را برای مردم به همراه داشته باشد.

رئیس جمهور در همین راستا به سالگرد کودتای آمریکایی 28 مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه رویکرد آمریکا در قبال کشورهای جهان همواره مبتنی بر مداخله گرایی بوده است، اختلافات و اختلافات داخلی را یکی از دلایل موفقیت عنوان کرد. آمریکا در این کودتا افزود: اگر در آن زمان وحدت و انسجام بین روحانیت، روشنفکران و مردم وجود داشت، قطعا این توطئه آمریکا علیه مردم ایران شکست می خورد.

این پزشکان ایمان و اعتماد عمیق امام خمینی (ره) را به حمایت مردم از نظام و انقلاب اسلامی برشمردند و افزودند: امام (ره) با این اعتماد توانست در مقابل تمامی تهدیدات و توطئه های آمریکا مقاومت کند. حمایت مردم از نظام و انقلاب و شکست آنها.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد با کمک مجلس برای تسریع در تشکیل کابینه و با مشارکت مردم، روند خدمت به دولت و تلاش برای حل مشکلات کشور و تحقق چشم انداز بدون وقفه ادامه یابد.

پزشکان در جلسه امروز (یکشنبه) از وزیر کشور خواستند شرایطی را برای سفر زائران اربعین حسینی فراهم کند تا مشکلی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به وجود نیاید.

رئیس جمهور همچنین بر کاهش آمار قربانیان حوادث رانندگی تاکید کرد و بر لزوم اقدامات پیشگیرانه در این زمینه از جمله رفع نقاط حادثه خیز، ارتقای سطح آموزش رانندگی و تشویق رانندگان منضبط تاکید کرد.

پزشکان همچنین تلاش دولت چهاردهم برای رفع مشکلات بازنشستگان را مورد تاکید قرار دادند و گفتند: ارتقای خدمات درمانی و تسریع و تسهیل در پرداخت حقوق و مطالبات مستمری بگیران در دستور کار دولت چهاردهم خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز هیات دولت در گزارشی از روند آماده سازی کاروان ورزشکاران ایرانی اعزامی به بازی های پارالمپیک اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با حضور در این بازی ها حضور خواهد داشت. 65 ورزشکار در 10 رشته ورزشی برای مردان و 5 ورزش برای بانوان.

کیومرث هاشمی با پیش بینی کسب 15 مدال و حضور در جمع 15 کشور برتر جهان از اعزام قهرمانان المپیکی کشور که به تازگی به کشور بازگشته اند نیز برای شرکت در راهپیمایی اربعین عازم نجف شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.