افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اعتراض هیات مدیره پرسپولیس به اظهارات تاج و عدم اعلام رای بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 332065
اعتراض هیات مدیره پرسپولیس به اظهارات تاج و عدم اعلام رای بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز (یکشنبه) چهاردهمین جلسه خود را برگزار کردند و در مورد موضوعات مهم بحث و تصمیم گیری کردند. همچنین در پرسپولیس به برخی از اتفاقات و جریانات فوتبال اعتراض جدی شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز با یکدیگر دیدار کردند. در این جلسه […]

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز (یکشنبه) چهاردهمین جلسه خود را برگزار کردند و در مورد موضوعات مهم بحث و تصمیم گیری کردند. همچنین در پرسپولیس به برخی از اتفاقات و جریانات فوتبال اعتراض جدی شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز با یکدیگر دیدار کردند. در این جلسه موضوعات مهمی مطرح و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد. همچنین بر اساس گزارش مدیرعامل، مصوباتی نیز صادر شد.

در جلسه امروز گزارش کاملی از روند واگذاری سهام و ثبت آنها که یکی از دغدغه های باشگاه، هواداران و سهامداران بود ارائه شد که مورد تقدیر قرار گرفت.

استماع گزارش مسائل حقوقی و تصمیم گیری در خصوص پرونده های مفتوح از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود و هیئت رئیسه با توجه به نظرات وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مایل بود. برای قدردانی از معاون سابق و فعلی باشگاه حقوق این باشگاه را اعلام کرد.

از دیگر موضوعات مطرح شده گزارش کمیته اقتصادی و عقد قرارداد با حامیان مالی بود که به یک روال عادی تبدیل شده است. تشکیل تیم بانوان پرسپولیس و شنیدن گزارش محسن خلیلی مدیر فرهنگستان فوتبال این باشگاه و اقدامات و اخباری که در آکادمی اتفاق افتاده و در شرف وقوع است نیز بخش مهمی از جلسه را به خود اختصاص داده است.

اعضا همچنین از زحمات محسن خلیلی قدردانی و تشکر کردند و تصمیمات اتخاذ و در خصوص توسعه فعالیت های آکادمی ابلاغ شد.

با تصویب هیات مدیره، کمیته فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس به منظور رشد و توسعه فعالیت های آکادمی به سطوح بالاتر تشکیل می شود.

در این جلسه ضمن تبریک به مدیرعامل آکادمی فوتبال باشگاه، مصوب شد کمیته فنی آکادمی به منظور افزایش سطح فعالیت ها برای توسعه فوتبال جوانان که مورد تاکید ویژه کنفدراسیون است تشکیل شود. برای استفاده از قابلیت ها، از جمله جانبازان.

از جمله وظایف این کمیته نظارت مستمر بر فعالیت تیم های پایه و بازیکنان مستعد و سطح تمرینات خواهد بود. کمیته فنی متشکل از نایب رئیس باشگاه، مربی و رئیس آکادمی فوتبال خواهد بود.

رضا درویش نیز گزارشی از روند واگذاری ها و اتفاقات پیش رو به هیئت مدیره ارائه کرد. محمد دلبری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در سایت باشگاه پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران عزیز کاملا قابل درک و در بسیاری موارد بجاست و اتفاقا باید از حساسیت هواداران تشکر کرد. مدیرعامل گزارش خوبی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و در روزهای آینده قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد که نگرانی هواداران را از بین خواهد برد.

هیئت مدیره باشگاه همچنین از مدیرعامل باشگاه به دلیل پرداخت 20 درصد از حقوق اعضای تیم در حالی که فصل های قبل پرداخت شده بود، تقدیر کرد.

در جلسه امروز شرکا به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره فصل گذشته لیگ با احتساب مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله در دربی مقابل پرسپولیس اعتراض کردند. .

همچنین با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر اعلام رای پرونده بیرانوند به نفع پرسپولیس و ممانعت از اعلام رسمی آن، مراتب نگرانی و اعتراض خود را اعلام و از مدیرکل و معاون حقوقی خواستار حفظ حقوق این پرونده شدند. طرفداران و سهامداران، برای نظارت بر این ارتباط و تداخلات غیرورزشی نهادهای بالادستی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.