افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پیگیری ویژه هیات مدیره پرسپولیس برای صدور رای کمیته تعیین وضعیت – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 332005
پیگیری ویژه هیات مدیره پرسپولیس برای صدور رای کمیته تعیین وضعیت – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز با یکدیگر دیدار کردند. در این جلسه موضوعات مهمی مطرح و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد. همچنین بر اساس گزارش مدیرعامل، مصوباتی نیز صادر شد. در جلسه امروز گزارش کاملی از روند واگذاری و ثبت سهام […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز با یکدیگر دیدار کردند.

در این جلسه موضوعات مهمی مطرح و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد. همچنین بر اساس گزارش مدیرعامل، مصوباتی نیز صادر شد.

در جلسه امروز گزارش کاملی از روند واگذاری و ثبت سهام که یکی از دغدغه های باشگاه، هواداران و سهامداران بود ارائه شد که مورد تقدیر قرار گرفت.

استماع گزارش مسائل حقوقی و تصمیم گیری در خصوص پرونده های مفتوح از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود و هیات رئیسه با توجه به اظهارات وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، اظهار نظر کرد. قدردانی از معاون سابق و فعلی باشگاه حقوق باشگاه را اعلام کرد.

از دیگر موضوعات مطرح شده گزارش کمیته اقتصادی و عقد قرارداد با حامیان مالی بود که به یک روال عادی تبدیل شده است. تشکیل تیم بانوان پرسپولیس و شنیدن گزارش محسن خلیلی مدیر فرهنگستان فوتبال این باشگاه و اقدامات و اخباری که در آکادمی اتفاق افتاده و در شرف وقوع است نیز بخش مهمی از جلسه را به خود اختصاص داده است.

اعضا همچنین از زحمات محسن خلیلی قدردانی و تشکر کردند و تصمیمات اتخاذ و در خصوص توسعه فعالیت های آکادمی ابلاغ شد.

رضا درویش نیز گزارشی از روند واگذاری ها و اتفاقات پیش رو به هیئت مدیره ارائه کرد. محمد دلبری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران عزیز در بسیاری از موارد کاملا قابل درک و توجیه است و اتفاقا باید از هواداران تشکر کرد. حساسیت آنها

مدیرعامل گزارش خوبی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و قطعا در روزهای آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد که هواداران را بی دغدغه خواهد کرد.

هیئت مدیره باشگاه همچنین از مدیرعامل باشگاه به دلیل پرداخت 20 درصد از حقوق اعضای تیم در حالی که فصل های قبل پرداخت شده بود، تقدیر کرد.

در جلسه امروز شرکا به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره فصل گذشته لیگ با احتساب مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله در دربی مقابل پرسپولیس اعتراض کردند. .

همچنین با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر اعلام رای پرونده بیرانوند به نفع پرسپولیس و ممانعت از اعلام رسمی آن، مراتب نگرانی و اعتراض خود را اعلام و از مدیرکل و معاون حقوقی خواستار حفظ حقوق این پرونده شدند. هواداران و سهامداران، این ارتباط و تداخلات فراورزشی را پیگیری کنند و نهادهای قبلی داشته باشند.

همچنین با تصویب هیات مدیره، کمیته فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس به منظور رشد و توسعه فعالیت های آکادمی به سطوح بالاتر تشکیل می شود. از ابتدای فعالیت هیات مدیره فعلی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فعالیت آکادمی فوتبال این باشگاه یکی از موضوعات مهم بوده و با مدیریت محسن خلیلی شاهد پیشرفت آکادمی بوده ایم. آدرس صحیح

تاثیرات این دگرگونی در فصل گذشته و پیش از پیش بینی ها با کسب عنوان قهرمانی در یکی از رده ها و ارتقای جایگاه در رده بندی سایر رده های سنی و از همه مهمتر معرفی بازیکنان جدید به تیم بزرگسالان آشکار شد لیگ برتر ایران فوتبال آمریکایی

اکنون مدیران باشگاه ها و آکادمی ها به فکر ارتقای کمی و کیفی این فعالیت هستند. این موضوع در آخرین جلسه هیات مدیره و مدیرعامل مورد توجه ویژه قرار گرفت و در این جلسه ضمن تقدیر از مدیرعامل آکادمی فوتبال باشگاه با هدف افزایش سطح فعالیت در جهت رشد جوانان به تصویب رسید. . فوتبال که تاکید ویژه کنفدراسیون است و از ظرفیت ها استفاده کنیم. کمیته فنی آکادمی بین پیشکسوتان تشکیل شود.

از جمله وظایف این کمیته نظارت مستمر بر فعالیت تیم های پایه و بازیکنان مستعد و سطح تمرینات خواهد بود. کمیته فنی متشکل از نایب رئیس باشگاه، مربی و رئیس آکادمی فوتبال خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.