افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

تویوتا فرونت لندر با نسخه جدید وارد ایران می شود

  • کد خبر : 331936
تویوتا فرونت لندر با نسخه جدید وارد ایران می شود

به گزارش بازار، شرکت برساوش یکی از برندهای فعال در زمینه واردات خودرو به کشور است که محصولات تویوتا را برای مصرف کنندگان ایرانی وارد می کند. این شرکت هم اکنون تویوتا فرونت لندر را برای بازار ایران آماده کرده است. تویوتا فرونت لندر در قالب خودروهای کهنه کار وارداتی وارد کشورمان می شود. تویوتا […]

به گزارش بازار، شرکت برساوش یکی از برندهای فعال در زمینه واردات خودرو به کشور است که محصولات تویوتا را برای مصرف کنندگان ایرانی وارد می کند. این شرکت هم اکنون تویوتا فرونت لندر را برای بازار ایران آماده کرده است. تویوتا فرونت لندر در قالب خودروهای کهنه کار وارداتی وارد کشورمان می شود.

تویوتا فرانتلندر مانند تویوتا کرولا و تویوتا لوین از جمله محصولات تویوتا ساخت چین است. این خودرو در خط تولید GAC تولید می شود، همان شرکتی که GAC Amco، Empo و GS3 از آن وارد بازار ایران می شوند. تویوتا فرانتلندر در واقع همان تویوتا کرولا کراس است که با نام دیگری در بازار چین عرضه شد.

نگاهی به مشخصات و ویژگی های تویوتا جلو لندر

تویوتا فرانتلندر از یک موتور دو لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی نیرو می گیرد. حداکثر بازده این موتور 171 اسب بخار و 265 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس اتوماتیک با نسبت متغیر پیوسته یا CVT وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو بر عهده دارد. سیستم انتقال قدرت تویوتا Front Lander به عنوان دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ متحرک (AWD) کار می کند. انتظار داریم نسخه های وارد شده به بازار ایران چهار چرخ متحرک باشند.

تویوتا فرانتلندر به لطف سیستم هیبریدی ملایم خود مصرف سوخت بهینه ای دارد و در هر 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی 5.8 لیتر بنزین مصرف می کند. شتاب رسمی این خودرو از 0 تا 100 10.5 ثانیه است و حداکثر سرعتی که می توان با آن دست یافت، 180 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حجم باک سوخت این خودرو 47 لیتر بوده و فضای بار آن نیز حجم 438 لیتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

لیست کامل امکانات و تجهیزات تویوتا فرانتلندر هنوز منتشر نشده است، اما انتظار داریم این تجهیزات را در این کراس اوور ژاپنی ببینیم:

کروز کنترل هوشمند، سیستم های کنترل کشش و پایداری، 6 ایربگ، صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای، رادار هشدار نقاط کور، رادار هشدار برخورد از جلو و عقب، کمک خروج از خط، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، برق صندلی ها، گرمکن صندلی های جلو و سانروف پانوراما. قیمت تویوتا فرونت لندر در امارات 87900 درهم (یک میلیارد و 389 میلیون تومان) است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.