افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

لوسادا: ناراحتم چون پرسپولیس قراردادم را تمدید نکرد/ دلم همیشه سرخ است/ با درخواستم موافقت نکردند و باید به فیفا شکایت کنم – اخبار قرمز – اخبار پرسپولیس

  • کد خبر : 331656
لوسادا: ناراحتم چون پرسپولیس قراردادم را تمدید نکرد/ دلم همیشه سرخ است/ با درخواستم موافقت نکردند و باید به فیفا شکایت کنم – اخبار قرمز – اخبار پرسپولیس

مربی سابق بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار قرمزها گفت: اینکه رضا درویش و گاریدو گفتند به من نیاز دارند اما دلم همیشه قرمز است ناراحتم کرد. تیم فوتبال پرسپولیس در دو دوره اخیر لیگ برتر موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد و علاوه بر این، سرخ پوشان بیست و دومین دوره […]

مربی سابق بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار قرمزها گفت: اینکه رضا درویش و گاریدو گفتند به من نیاز دارند اما دلم همیشه قرمز است ناراحتم کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دو دوره اخیر لیگ برتر موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد و علاوه بر این، سرخ پوشان بیست و دومین دوره جام حذفی و سوپرجام را نیز به دست آوردند تا دو فصل بسیار خوب را به پایان برسانند. در این بین مربیان و بازیکنان پرسپولیس نقش مهمی در کسب این عناوین داشتند و یکی از آن افراد «په په لوسادا» مربی اسپانیایی بدنساز سابق پرسپولیس بود.

لوسادا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تیم هایی که در ایران با آنها کار کرده است، اظهار داشت: من در مجموع 4 فصل در ایران کار کردم، ابتدا یک فصل در نساجی بودم و سپس یک فصل در گل گهر بودم و یک بازی باورنکردنی داشتم. دو فصل فصل ها در پرسپولیس گذراندم. زمانی که در این کشور بودم، مردم ایران مرا دوست داشتند. من دوستان زیادی در این کشور دارم از جمله مجید جلالی که برای من مثل یک برادر است.

پرسپولیس همیشه برای برد تحت فشار است

وی در خصوص حضورش در پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه برای برد تحت فشار است و از زمانی که به ایران آمدم متوجه شدم. در این دو فصل 4 جام را به دست آوردیم و عملکرد بسیار باکیفیتی از خود نشان دادیم. در این مدت هیچ تیم دیگری نتوانست به سطح ما برسد و به همین دلیل قهرمان شدیم.

اگر پولم را ندهند باید به فیفا شکایت کنم

لوسادا در پاسخ به این سوال که آیا تمام مطالبات باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است یا خیر، گفت: متأسفانه خیر؛ حتی وکیلم اخیرا نامه ای به باشگاه فرستاده تا با آنها صحبت کنم، اگر زودتر پولم را ندهند. باید به فیفا شکایت کنم، چون دو فصل در پرسپولیس بودم و قلبم قرمز است.

درویش و گاریدو گفتند به من نیاز دارند اما…

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در ایران به کار خود ادامه دهد، گفت: راستش را بخواهید خیلی ناراحت هستم چون باشگاه پرسپولیس قرارداد من را تمدید نکرد. به خصوص بعد از اینکه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) و «خوان کارلوس گواردیو» (سرمربی پرسپولیس) به من اعلام کردند که من را دوست دارند اما زندگی و فوتبال همین است.

وی افزود: من یک مربی حرفه ای یوفا و رئیس بخش عملکرد (دکترای علوم ورزشی) هستم، کارم اکنون در کشور دیگری ادامه دارد و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

گل محمدی آقاست

لوسادا در خصوص همکاری با یحیی گل محمدی تصریح کرد: یحیی مربی بسیار خوبی و «آقا» است. همیشه از او سپاسگزار خواهم بود که این فرصت را به من داد تا در پرسپولیس باشم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)