افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اگر برجام را خوانده باشید به عراقچی رای نمی دهید زیرا…

  • کد خبر : 331573
اگر برجام را خوانده باشید به عراقچی رای نمی دهید زیرا…

ثابتی گفت: هر کدام از شما که برای مطالعه متن این قرارداد مخرب وقت گذاشته اید، نه می توان با آن موافقت کرد و نه می توان دوباره به عوامل آن اعتماد کرد. امیرحسین ثابتی در مقابل طرح های پیشنهادی وزیر امور خارجه در صحن علنی شورای اسلامی اعلام کرد: ابتدا از برخی دوستان گلایه […]

ثابتی گفت: هر کدام از شما که برای مطالعه متن این قرارداد مخرب وقت گذاشته اید، نه می توان با آن موافقت کرد و نه می توان دوباره به عوامل آن اعتماد کرد.

امیرحسین ثابتی در مقابل طرح های پیشنهادی وزیر امور خارجه در صحن علنی شورای اسلامی اعلام کرد: ابتدا از برخی دوستان گلایه دارم که برخی وزرا از جمله آقای عراقچی شروع به بازی کرده اند. نقش یک بازی خطرناک این روزها. آقای عراقچی وزیر شود.

وی ادامه داد: چه بازی خطرناکی است که عده ای شروع کرده اند و عواقب آن را درک نمی کنند. خود آقا فرمودند مجلس مستقل است و باید مستقل عمل کند. نمایندگان باید بر اساس وظیفه و تشخیص خود عمل کنند.

ثابتی تصریح کرد: اگر اینطور است که باید به همه وزرا رای دهیم مجلس را تعطیل کنید. برخی از افراد به صورت تلفنی به اخبار محرمانه متوسل می شوند که تکذیب می شود و یکی از آنها درباره برنامه جامع اقدام مشترک بود.

وی ادامه داد: در مذاکرات کنگره و سنا ابزار مذاکره تیم مقابل این بود که اگر این کار را انجام دهیم اجازه نمی دهند و شما از این به بعد می خواهید مجلس را خلع سلاح کنید، آیا این مجلس است که امام فرمودند او در رأس امور است؟ شما همه چیز را فدای یک نفر می کنید تا رای بیاورید.

طبطی تصریح کرد: بحث ما حول محور منافع ملی می چرخد، هرکسی برای مطالعه متن این قرارداد مخرب وقت گذاشته نمی تواند با آن موافق باشد و نمی توان دوباره به عوامل آن اعتماد کرد. ما سال هاست که با برجام ضرر می کنیم. اتفاقی که برای رآکتور اراک افتاد، اتفاقی که سال ها با تلاش دانشمندان ما افتاد و دوباره وزیر شدند، اشکالی ندارد، اما بعد از آن به چهره مردم نگاه کنید و فراموش نکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.