افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

مرد پشت خودروهای افسانه ای بوگاتی/عکس

  • کد خبر : 33155
مرد پشت خودروهای افسانه ای بوگاتی/عکس

امیر مسعود عابدین: به مدت 19 سال آخیم انشیت طراحی بوگاتی را رهبری کرد. او که در سال 2004 به عنوان مدیر طراحی منصوب شد، کار خود را با مدل ویرون آغاز کرد و اندکی قبل از بازنشستگی شیرون، دوره او نیز به پایان خواهد رسید.در این مدت، او مجموعه ای باورنکردنی و غیرقابل توصیف […]

امیر مسعود عابدین: به مدت 19 سال آخیم انشیت طراحی بوگاتی را رهبری کرد. او که در سال 2004 به عنوان مدیر طراحی منصوب شد، کار خود را با مدل ویرون آغاز کرد و اندکی قبل از بازنشستگی شیرون، دوره او نیز به پایان خواهد رسید.در این مدت، او مجموعه ای باورنکردنی و غیرقابل توصیف از سوپراسپرت های کمیاب بوگاتی را جمع آوری کرده است.

بوگاتی به عنوان اشاره ای به کمک های طراح، ویدئویی کوتاه اما بسیار جالب ساخت که طرح های Ansheet را نشان می دهد. آنشیت فقط روی بوگاتی تولیدی کار نکرد. با شروع ویدیو، مدل های ویرون گرند اسپورت، سوپر اسپورت و گرند اسپرت ویتس نمایش داده می شوند. پس از آنها، بیایید بوگاتی گالیبیر 2009 چهار در و چهار نفره مفهومی را فراموش نکنیم که امیدوارکننده به نظر می رسید اما هرگز به تولید نرسید.

مرد پشت خودروهای افسانه ای بوگاتی/عکس

قبل از اینکه به Chiron برسید، می توانید کانسپت Bugatti Vision Gran Turismo را ببینید که برای بازی مسابقه ای Gran Turismo Sport در پلی استیشن 4 ساخته شده است که در واقع یک پیش نمایش از Chiron بود. این کانسپت قطعا در بین 10 کانسپت برتر دنیا قرار خواهد گرفت. تنها یک مدل واقعی از این مفهوم با استفاده از نمونه اولیه Chiron که در سال 2015 رونمایی شد ساخته شد.

مرد پشت خودروهای افسانه ای بوگاتی/عکس

در ادامه، این ویدیو مفهوم بوگاتی آتلانتیک را به ما نشان می دهد. این خودرو قرار بود در Pebble Beach 2015 به نمایش درآید، اما به دلیل مشکلات ناشی از رسوایی فولکس واگن دیزل گیت، همه برنامه ها قطع شد. موتور 8 سیلندر این خودرو با موتور الکتریکی ترکیب شده بود.

بیشتر بخوانید:

مرد پشت خودروهای افسانه ای بوگاتی/عکس

به جذاب ترین مدل تولیدی بوگاتی می رسیم، Chiron که در سال 2016 معرفی شد، با موتور 1600 اسب بخاری W16 استانداردی برای هایپرکارهای لوکس بوده است، مدل های دیگری مانند Santodici، Bolide، Divo و La Vauxhall با این خودرو ساخته شدند.

مرد پشت خودروهای افسانه ای بوگاتی/عکس

با این حال، میراث او هنوز به پایان نرسیده است. توسعه جانشین Chiron که هنوز نامش فاش نشده است، تحت نظارت او دو سال پیش آغاز شد. بوگاتی اخیرا تایید کرده است که نسل بعدی هایپرکار خود در سال 2024 رونمایی خواهد شد و تولید آن از سال 2026 آغاز می شود.

مرد پشت خودروهای افسانه ای بوگاتی/عکس

Anshit توضیح می دهد: “من همیشه می خواستم از حامیان مشهور بوگاتی، به ویژه اتوره بوگاتی و پسرش ژان، و همچنین رومانو آرتیولی و فردیناند پیچ ​​فقید، به ویژه ژان، که چشم انداز خود را به من الهام بخشید، احترام بگذارم. من می خواستم مدل های امروزی بوگاتی را به بزرگترین جواهر خودرویی قرن بیست و یکم تبدیل کنند.”

انشیت مشاور ارشد مدیرعامل بوگاتی ریماک مت ریماک خواهد شد و معاون سابق او فرانک هیل مدیر طراحی جدید بوگاتی خواهد شد.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت وسیله نقلیه که در اخبار آنلاین دیدن.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.