افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کرمانی مقدم: پرسپولیس مهاجم خارجی می خواهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 331518
کرمانی مقدم: پرسپولیس مهاجم خارجی می خواهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پارسی ها به یک مهاجم خارجی خوب نیاز دارند تا کمترین موقعیت گلزنی را وارد دروازه حریف کنند. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم، درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در حالی گل زد […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پارسی ها به یک مهاجم خارجی خوب نیاز دارند تا کمترین موقعیت گلزنی را وارد دروازه حریف کنند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم، درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در حالی گل زد که بازیکنان هنوز در زمین حضور نداشتند، البته ما خیلی خوش شانس بودیم. تا پایان نیمه به تساوی برسد. اول گل میزنیم اگر پرسپولیس با شکست به رختکن می آمد، مطمئناً در نیمه دوم کار سخت تر می شد. کادر فنی و بازیکنان جدید قطعا نیاز به زمان دارند، زیرا تیم هنوز به آمادگی 100 درصدی نرسیده است. در بازی های آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس موقعیت های گلزنی زیادی را از دست داد، گفت: پرسپولیس به یک مهاجم خوب و یک گلزن خارجی نیاز دارد تا کوچکترین موقعیت گلزنی مقابل دروازه حریف تبدیل به گل شود. علی علیپور آماده است، اما از آنجایی که پس از چندین سال بازگشت، نیاز به زمان دارد تا سازگار شود. علاوه بر علیپور الکثیر را هم داریم اما پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که با یک ضربه توپ را وارد دروازه حریف کند. پرسپولیس در حال حاضر تیمی است که توپ را خیلی خوب جابه جا می کند و لازم است یک گلزن در محوطه رقیب توپ را وارد دروازه کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جشن سرخپوشان در اراک گفت: چون ورزشگاه آزادی و تختی تهران آماده نیست، پرسپولیس در اولین بازی ها میهمان است و به نوعی همه بازی ها فرقی نمی کند. از مهمانان هیچ ورزشگاهی برای پرسپولیس آزاد نمی شود و تا زمانی که در خانه خودمان و جلوی مردم بازی نکنیم، نمی توانیم بگوییم میزبان هستیم.

کرمانی مقدم درباره دیدار سرخ ها در لیگ الیت گفت: تمام تیم هایی که پرسپولیس مقابل آنها قرار می گیرد حریفانی سرسخت و مرعوب هستند. پرسپولیس باید از تمام دیدارهایی که در تهران برگزار می کند نهایت استفاده را ببرد و در بازی های خارج از خانه نیز بهترین عملکرد را داشته باشد. پرسپولیس این فرصت را دارد تا با میزبانی از نصر انتقام شکست سال گذشته رونالدو و تیمش را بگیرد. تنها دغدغه من فقط ورزشگاه آزادی است. امیدوارم ورزشگاه آزادی تا آن زمان آماده میزبانی از پرسپولیس باشد. در غیر این صورت در فرصت باقی مانده بازیکنان به هماهنگی لازم دست پیدا می کنند و پرسپولیس آماده تری را در آسیا شاهد خواهیم بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)