افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حکم قطعی محکومیت جعل و کلاهبرداری 2000 میلیون تومانی

  • کد خبر : 331499
حکم قطعی محکومیت جعل و کلاهبرداری 2000 میلیون تومانی

به گزارش بازار، ناصر عتباتی رئیس دیوان عالی استان آذربایجان غربی اعلام کرد: فردی با پوشش شرکت پیمانکاری با جعل اسناد و مدارک و گواهی فعالیت، اقدام به کسب رتبه و عنوان عالی و انعقاد قراردادهای پیمانکاری متعدد کرده است. . با نهادها و سازمان های دولتی در سطح کشور. این فرد در یک مورد […]

به گزارش بازار، ناصر عتباتی رئیس دیوان عالی استان آذربایجان غربی اعلام کرد: فردی با پوشش شرکت پیمانکاری با جعل اسناد و مدارک و گواهی فعالیت، اقدام به کسب رتبه و عنوان عالی و انعقاد قراردادهای پیمانکاری متعدد کرده است. . با نهادها و سازمان های دولتی در سطح کشور. این فرد در یک مورد در سال 95 با سازمان جهاد کشاورزی وقت در پروژه ارضی کرم آباد و در موارد دیگر با شرکت شهرهای صنعتی استان آذربایجان غربی قرارداد بسته بود.

وی گفت: شرکت ایجاد شده توسط این فرد با سوء استفاده از توانمندی کارشناسان، ارائه اسناد خلاف واقع و اظهارات خلاف واقع، تبانی با کارشناسان مختلف و پرداخت رشوه اقدام به تنظیم این قراردادها کرده بود.

وی افزود: از دیگر اتهامات این فرد خیانت در امانت با برداشتن لوله، یراق آلات و لوازمی بود که سازمان جهاد کشاورزی بدون اطلاع و هماهنگی با محیط کارگاه برای استفاده در پروژه خریداری کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: با ابلاغ دستگاه قضایی استان، برای کلیه عوامل دخیل اعم از پیمانکار، کارشناسان و مسئولان در زمان تشکیل و با اقدامات فوق العاده قضایی از سوی دادگستری، رسیدگی کیفری انجام شد. دادگستری استان و مساعدت رئیس قوه قضائیه و اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری برای جلوگیری از مفاسد تا سقف 2000 میلیون بیت المال و در پرونده کیفری پس از حمل. با انجام تحقیقات مقدماتی لازم و دستگیری کلیه عوامل درگیر در این پرونده، رای قطعی محکومیت متهم اصلی پرونده از سوی دادگاه تجدیدنظر استان صادر شد.

عتباتی گفت: فرد مذکور که مرتکب جرائمی از قبیل کلاهبرداری، جعل، خیانت در امانت و استفاده از اسناد خلاف واقع شده بود به حبس، جزای نقدی و جبران خسارات وارده به بیت المال محکوم شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.