افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ساخت کیت های تشخیص دنگی در دستور کار سازمان های دانش بنیان قرار دارد

  • کد خبر : 331483
ساخت کیت های تشخیص دنگی در دستور کار سازمان های دانش بنیان قرار دارد

به گزارش بازار، طبق توضیح معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شرکت بیوتکنولوژی ژیوان که فعالیت خود را از سال 1391 با هدف تولید طیف وسیعی از کیت های زیست شناسی مولکولی آغاز کرد و هم اکنون نیز محصولات خود را تولید می کند. که شامل انواع کیت می باشد. این شرکت […]

به گزارش بازار، طبق توضیح معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شرکت بیوتکنولوژی ژیوان که فعالیت خود را از سال 1391 با هدف تولید طیف وسیعی از کیت های زیست شناسی مولکولی آغاز کرد و هم اکنون نیز محصولات خود را تولید می کند. که شامل انواع کیت می باشد. این شرکت تجهیزات تشخیصی، آنزیم ها، بافرها و محلول های مولکولی را با بالاترین استانداردهای کیفیت جهانی در اختیار آزمایشگاه ها، کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز تحقیقاتی در سراسر جهان قرار می دهد.

امیرعلی کریمی مدیرعامل شرکت بیوتکنولوژی روژه جیوان خاطرنشان کرد: این شرکت دانش بنیان با تکیه بر دانش بومی و تحقیق و توسعه پیشرفته تاکنون بیش از 80 کیت در حوزه های آزمایشگاهی و استخراج و تشخیص تحقیقاتی ساخته است. بیان کرد: شرکت ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کیت های مولکولی در کشور، نقش حیاتی در ارائه کیت های تشخیص و استخراج ویروس ایفا می کند. تاج انجام و بیش از 20 میلیون آزمایش را به مراکز درمانی و تشخیصی در طول اپیدمی ارائه کرد.

ساخت کیت های تشخیص بیماری دنگی و آبله میمون

وی ادامه داد: همچنین واحد تحقیق و توسعه فعال این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی کیت های تشخیص دنگی و آبله میمون است تا نیاز کشور در این زمینه ها را تامین کند.

کریمی از جمله محصولات نوآورانه این شرکت، کیت استخراج DNA از مایع آمنیوتیک و استخراج DNA جنین از خون مادر به روش ستونی را برشمرد و افزود: این کیت ها که برای اولین بار در ایران تولید شد با این کیفیت و سهولت برای بررسی وضعیت سلامت جنین، انجام آزمایشات غربالگری و تعیین ناهنجاری های دوران بارداری استفاده می شود و کاربردهای گسترده ای در زمینه های مختلف پزشکی به ویژه در زمینه ژنتیک پزشکی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.