افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ستودنژاد: بازی تراکتورسازی – پرسپولیس با تماشاگر و VAR برگزار می شود – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 331438
ستودنژاد: بازی تراکتورسازی – پرسپولیس با تماشاگر و VAR برگزار می شود – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از برگزاری دیدار تیم های «تراکتور» و «پرسپولیس» در هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران خبر داد. حبیب ستودی نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص نصب سیستم داور ویدیویی (VAR) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از برگزاری دیدار تیم های «تراکتور» و «پرسپولیس» در هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران خبر داد.

حبیب ستودی نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص نصب سیستم داور ویدیویی (VAR) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: انشاالله این بازی برگزار می شود. روز پنجشنبه با VAR بازی کرد. دیروز جلسه ای با هیئت فوتبال داشتیم و انشالله امروز این سیستم در ورزشگاه یادگار امام نصب می شود.

وی درباره اینکه آیا بازی تراکتورسازی و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار می شود؟ گفت: خیر، تماشاگران در بازی حضور خواهند داشت. انشاالله سه شنبه درها را امتحان خواهیم کرد و با حضور تماشاگران مسابقه را جشن خواهیم گرفت. 38 در برای این بازی نصب کردیم تا مشکلات حل شود. البته در مجموع 120 دروازه در ورزشگاه یادگار امام (ره) نصب می شود که به مرور زمان انجام می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا صندلی ها شماره گذاری شده است یا خیر، گفت: بله تمام صندلی ها شماره گذاری شده و مشکلی وجود ندارد.

ستودی نژاد همچنین درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام توضیح داد: آقای تاج چمن را دید و گفت جزو بهترین های ایران است. فقط در زمستان مشکل کوچکی با کف این ورزشگاه داریم. اگر بخواهیم به طور کلی چمن را جایگزین کنیم تا یک سال هیچ بازی در این ورزشگاه برگزار نمی شود که عملا غیرممکن است. به هر حال اکنون کشت زمین شماره 2 ورزشگاه یادگار امام (ره) را آغاز کرده ایم تا بانک چمن خوبی داشته باشیم و این مشکل برطرف شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)